Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vurdering af billeder?
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-11-03 19:45

Hejsa

Hvis jeg skal have en uvildig vurdering af mine amatørbilleder, poster jeg
så et link her eller hvordan?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Pico

Dato : 04-11-03 20:56

Martin Johansen [6000] wrote:
> Hejsa
>
> Hvis jeg skal have en uvildig vurdering af mine amatørbilleder,
> poster jeg så et link her eller hvordan?

Det er det gruppen er til, så det gør du bare og beder om at
få kritik/udtalelse eller hvad du nu vælger. Vær lige forberedt
på at ganske enkelte gange får man en over snablen, men
husk alle har forskellig smag og behag og det er hvad man
selv kan lide der tæller. Der hvor jeg synes man skal "lytte"
er på det tekniske, det kan være meget givtigt.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-11-03 21:15

Pico wrote:

> [...]
> selv kan lide der tæller. Der hvor jeg synes man skal "lytte"
> er på det tekniske, det kan være meget givtigt.

Okay jeg prøver Takker.

Vidste nemlig ikke helt om den var til dette formål også, selvom mange
poster sådanne tråde

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-11-03 23:17

Martin Johansen [6000] wrote:

> Vidste nemlig ikke helt om den var til dette formål også, selvom mange
> poster sådanne tråde

Du kan læse den oprindelige tanke med gruppen her:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Men fornemmer at du har læst med i gruppen, så du har en idé om hvordan
man skal føre sig frem. Det er efter min mening god karma ;)

--
Don't waste space

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-03 23:56

On Tue, 04 Nov 2003 21:15:26 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

>Okay jeg prøver

Ja, gør det!

>Vidste nemlig ikke helt om den var til dette formål også

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Et udmærket alternativ er

http://fotokritik.dk/

Man skal have et login der, men det er nemt og gratis.

http://huse-i-naestved.dk