Hærværk
Fra : Jan Midtgaard

Dato : 14-04-01 14:53

Så blev det min tur.

Jeg kom ud til min VF'er for en time siden, og
opdagede at nogen i nattens løb havde været igang.

Jeg er sluppet forholdsvis billigt. Den har altid
været låst med skivelås, så de har ikke engang prøvet
at starte den.

Resultatet er:

- Knust glas i forlygten

- "Instrumentbrættet" har fået smadret glassene og ridset indenunder.

De har ikke engang gidet at smadre spejlene, hva' mener I ?    ;|

Efter at have haft cyklen parkeret i Århus midtby i 3 år
er jeg måske heldig at der ikke er sket noget før.

Men for helvede det gør ondt.
Jeg tror sgu' aldrig en anden MC'ist ville finde på sådan noget.
Det har nok bare været en eller anden drengerøv.

Pis!

/Jan, VF500F2 lettere defekt

Fra : james

Dato : 14-04-01 20:40

Jeg har en lettere brugt maskinpistol, om det hjælper........

Fra : Jens U

Dato : 14-04-01 22:44

james skrev i meddelelsen <3AD8A7A9.5B6A1BBC@post5.tele.dk>...
>Jeg har en lettere brugt maskinpistol, om det hjælper........

"lettere brugt" hvordan skal den forstås ?

Det er træls når der findes nogle med så forskruet hoved,
at de ikke har respekt for andres ting.

Meget tit er det jo også sådan nogle der ikke er til at klemme en krone ud af,
hvis man da enlig fanger dem.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Morten Juel

Dato : 14-04-01 23:56

> Så blev det min tur.
ØV jeg har også prøvet det ;o((

> [...]
> Jeg er sluppet forholdsvis billigt. Den har altid
> været låst med skivelås, så de har ikke engang prøvet
Latterligt så er det bare for at "more" sig ;o(

> Resultatet er:
>
> - Knust glas i forlygten
Det er dog ikke det værste, hvis det så kun var det !

> - "Instrumentbrættet" har fået smadret glassene og ridset indenunder.
Øv den sugger ;o(

> De har ikke engang gidet at smadre spejlene, hva' mener I ? ;|
Ungdommen nu om stunder de gør sq ikke tingene ordenligt

> Men for helvede det gør ondt.
Jeps den er god nok lidt ligesom at miste en kæreste ;o(

> Jeg tror sgu' aldrig en anden MC'ist ville finde på sådan noget.
Så skal det være en wannabe en der er stormisundelig !

> Det har nok bare været en eller anden drengerøv.
Ja sikkert dem er der jo desværre nok af, de skal jo vise sig over for
hinnanden !

> Pis!
Ja ;o(

Mvh
Morten
XS400 Seca
2Stk MTX 125L

Fra : Jan Midtgaard

Dato : 16-04-01 10:06

Morten Juel wrote:

> Det er dog ikke det værste, hvis det så kun var det !

Ja for fa'en.
Jeg har bare svært ved at forstå hvorfor man går efter forlygte
og speedometer m.m. uden at røre lakken. Det giver da ikke mening?

> Jeps den er god nok lidt ligesom at miste en kæreste ;o(

Det har kæresten så bare lidt sværere ved at forstå ;)

/Jan, VF500