Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Notebook plus foto taske
Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 04-11-03 13:07

Jeg er på jagt efter en taske, der - på en rimeligt organiseret facon
- kan rumme en bærbar med 14" skærm, inklusive tilbehør (herunder
strømforsyning og lidt kabelhalløj), plus plads til nogle
blade/magazine, noget papir, en A4 blok eller to, blyanter,
mobiltelefoner, nogle DVD'er/CD'er samt kamera (Canon G3 med ekstern
blitz, ekstra linser plus nogle akkummulatorer, ladeapparat og lidt
småting). Gerne fordelt over en række rum - og med f.eks. 3
hovedopdelinger (f.eks. papir, portable, kamera/dingenoter).

Nogen gode forslag? Gerne med links.

Almindelige fototasker (har jeg) og notebooktasker (har jeg) har ikke
den store interesse. Det er det utraditionelle produkt, med både
bærehåndtag og skulderrem, der har min primære interesse. Materiale og
vægt er mindre vigtig (OK, blyforet guld er ikke øverst på listen

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen
---
A bribe a day keeps the tax man away.
Life has a one hundred percent mortality rate.
One picture kills more bandwidth, than a thousand words.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 04-11-03 21:35

Hej

Prøv at smutte ind på www.fovotech.dk og tag et kig på deres stealth
reporter tasker...

Jeg ved ikke om det er sådan noget du er på jagt efter...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 04-11-03 22:40

On Tue, 4 Nov 2003 21:35:29 +0100, "René Ernst Nielsen"
<cigarer@tiscali.dk> wrote:

>Hej
>
>Prøv at smutte ind på www.fovotech.dk og tag et kig på deres stealth
>reporter tasker...

Den link giver ikke rigtigt noget resultat... jeg har også prøvet
nogle andre bogstavkombinationer, men enten rækker min fantasi ikke
(nok det mest sandsynlige), eller også...

>Jeg ved ikke om det er sådan noget du er på jagt efter...

Hvis jeg kan overtale dig til at sende en link, der virker, skal jeg
nok kigge...

Venlig hilsen, smil og en stort tak

Kurt Friis Hansen
---

Fra : John Poulsen

Dato : 04-11-03 22:37

prøv evt. www.lowepro.com, de har noget af det du efterlyser.

Mvh.

John

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 04-11-03 22:55

On Tue, 4 Nov 2003 22:36:46 +0100, "John Poulsen" <john@nosp.am>
wrote:

>prøv evt. www.lowepro.com, de har noget af det du efterlyser.

Tak for link'et - Stealth Reporter (uhh, sikket navn - man kan blive
anholdt med sådan noget, hvis man nærmer sig en lufthavn indenfor 100
km model 600 AW virker som noget af det rigtige.

Har du kendskab til en butik i Københavnsområdet med sådan én på lager
(så jeg kan slæbe mine pakkenelliker med og se, om der også er plads
nok i det virkelige liv)? En søgning på med navn og "site:dk" gav
intet resultat (måske er jeg bare blind).

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen
---

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 05-11-03 07:28

Hej

Du må undskylde at jeg ikke kan skrive...

Den danske importørs hjemmeside hedder www.fovitech.dk , de kan sikkert
fortælle dig om forhandlere i Kbh. området...

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 05-11-03 09:31

On Wed, 5 Nov 2003 07:28:03 +0100, "René Ernst Nielsen"
<cigarer@tiscali.dk> wrote:

>Hej
>
>Du må undskylde at jeg ikke kan skrive...
>

>Den danske importørs hjemmeside hedder www.fovitech.dk , de kan sikkert
>fortælle dig om forhandlere i Kbh. området...

Tak.

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen
---

Fra : John Poulsen

Dato : 12-11-03 19:43

Hej.

KBH området kender ikke... Købte mine tasker hos Japan Photo i Aalborg.

Men mon ikke der er en i HT området, der ved hvor der sælges Lowepro
produkter??

Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-11-03 17:11

On Tue, 04 Nov 2003 13:06:35 +0100, Kurt Friis Hansen
<nospam@kfriis.dk> wrote:

> [...]
>småting). Gerne fordelt over en række rum - og med f.eks. 3
>hovedopdelinger (f.eks. papir, portable, kamera/dingenoter).

Prøv også at kigge på http://www.tamrac.com jeg har faktisk lige for
10 minutter siden kigget efter det samme og er ved at undersøge prisen

Digital Computer Backpack model 5259

MVH Tommy