Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Atelierbesøg....kom og kig!
Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 04-11-03 11:17

Som en opfølger på tråden omkring opstart/opbygning af hjemmestudie, så vil
jeg da gerne åbne dørene til mit lille atelier og fremvise såvel lamper som
baggrunde og andet atelierudstyr, som alt sammen kan laves for få penge.

Jeg ved at Jan fra www.fotoportal.dk vil komme og det kunne da være
spændende også at møde nogen af jer andre herinde fra nyhedsgruppen.

På fredag aften er der så mulighed for at kigge mig lidt i kortene, hvilket
jeg med glæde tillader for dermed at alle andre også kan få et indblik i at
man for få penge kan skabe sig nogle større fotografiske muligheder.

Alle er velkomne på adressen:

Mindevej 10, 4690 Haslev mellem klokken 19.30 og 22.00.

Venligst send en mail, hvis du har lyst til at komme, så jeg har lidt
overblik med hensyn til at indkøbe lidt til halsen :)

Vel mødt.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Espen

Dato : 04-11-03 11:42

Claus Smith - Pigefotografen.dk wrote:
> [...]
>
> Venligst send en mail, hvis du har lyst til at komme, så jeg har lidt
> overblik med hensyn til at indkøbe lidt til halsen :)

Hej Claus - Det lyder jo som en god idé, og benytter hermed chancen for at
tilmelde mig (sidste gang kunne jeg desværre ikke)

Mvh Espen Suell
--
http://www.suell.dk
http://www.neilbrophy.com

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 04-11-03 12:20

Du skal være velkommen.

Claus

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 04-11-03 14:11

Som skrevet kommer jeg også.
Glæder mig til at se det.

Jan

Fra : nadia.dk

Dato : 04-11-03 14:27

Hej Claus

Super lækkert initiativ :)

Vi kommer 2 fra Næstved kl.19.30

Mvh. Nadia
--
www.nadia.dk

"Claus Smith - Pigefotografen.dk" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i
en meddelelse news:3fa77d20$0$7862$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 04-11-03 14:44

"nadia.dk" <mail@ask-4-it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Claus
>
> Super lækkert initiativ :)
>
> Vi kommer 2 fra Næstved kl.19.30

I skal være velkomne heroppe.

Claus

Fra : Pia J

Dato : 05-11-03 10:31

"Claus Smith - Pigefotografen.dk" <pigefotografen@pigefotografen.dk> wrote
in message news:3fa77d20$0$7862

> På fredag

HULK!

:Pia

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 05-11-03 11:15

> HULK!

Så så..rolig nu.

Find en dag hvor du kan så finder vi ud af noget. :)

Claus

Fra : Pia J

Dato : 05-11-03 11:31

> Så så..rolig nu.
>
> Find en dag hvor du kan så finder vi ud af noget. :)
>
> Claus

Det ville være dejligt. Jeg bor ikke så langt væk - Fuglebjerg.

:Pia

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 07-11-03 23:08

Jeg takker for en meget spændende aften som jeg helt sikkert kan anbefale
til andre, hvis de får muligheden en gang.
Vi fik mange gode tips og forklaringer.

Efter vi lige var "faldet til" kom historierne godt i gang. Der blev vendt
alt fra kameraer til brandmænd.

Hyggeligt og spændende er vist ord som bedst dækker det hele.

Tomlen op her fra til Claus Smith

Jan

Fra : Espen

Dato : 08-11-03 00:26

Jeg kan da kun være rørende enig - en skide hyggelig og informativ aften,
flere af dem!

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk - my online photogallery
http://www.neilbrophy.com - the bands webpages

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 08-11-03 10:24

Takker for roserne og et hyggeligt selskab.

Forhåbentlig mødes vi igen sidst i november, hvor jeg laver et lille
fotoarrangement.

Det bliver selvfølgelig også annonceret herinde.

Fra : Tonny

Dato : 08-11-03 21:15

"Claus Smith - Pigefotografen.dk" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i
en meddelelse news:3facb692$0$7150$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> [...]
> fotoarrangement.
>
> Det bliver selvfølgelig også annonceret herinde.

Det glæder jeg mig til, desværre missede jeg denne gang da jeg ikke så dit
indlæg her i NG'en, jeg kiggede kun i modelerne.dk men den er jo desværre
forsvundet i det store Cyberspace
Mvh Tonny

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 09-11-03 09:43

jeg kiggede kun i modelerne.dk men den er jo desværre
> forsvundet i det store Cyberspace
> Mvh Tonny

Grundet en fejl på ADSL forbindelsen er der desværre ikke adgang til
Modellerne.dk lige i øjeblikket.

Fra : Deaster

Dato : 08-11-03 12:26

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt fra kameraer til brandmænd.
>
> Hyggeligt og spændende er vist ord som bedst dækker det hele.

Jep, det vil jeg godt skrive under på. Utroligt hvad man kan lave for et
forholdvis beskedent beløb, bare en skam at ikke alle de tilmeldte dukkede
op.

Deaster