TV out med TNT under win2k
Fra : Martin Strandbygaard~

Dato : 14-04-01 18:25

Hej,
Jeg har et TNT baseret STB Velocity kort, med TV udgang jeg meget gerne
ville bruge under win2k, men af en eller anden grund virker det bare ikke.
Jeg har prøvet på en helt frisk win2k installation med nyeste Detonator
drivere (version 11 eller 12).
Når jeg vælger TV out under avancerede indstillinger (og vælger DK video
format), så forsvinder billedet godt nok på monitoren, men der kommer ikke
noget billede på TV'et - og endnu mere problematisk er det at billedet ikke
kommer tilbage på monitoren efter 15sek som det burde?

Nogen der har oplevet lignende problemer? Jeg har prøvet med flere
forskellige versioner af Detonater driveren og oplever samme problemer hver
gang.

mvh
Martin