Biaggi vs. Rossi
Fra : Michael K. S.

Dato : 14-04-01 15:33

De fleste af os ved sikkert godt hvem der er den bedste kører,men det
ender nok galt mellem de 2,det er der andre der har fået øjnene op
for:

The intense rivalry between top riders Valentino Rossi and Max Biaggi
has attracted the attention of FIM president Francesco Zerbi, who,
following recent events, has decided to send an open letter to the
pair surrounding their recent conduct on the track and comments
afterward.

Zerbi begins the letter " It will perhaps seem strange that a
President is writing to two riders to reproach them because of certain
behaviour that the Race Direction and the Stewards who were present at
the scene, did not judge liable for sanction. It will perhaps seem
strange that a President is writing to two riders to reproach them
because of certain behaviour that the Race Direction and the Stewards
who were present at the scene, did not judge liable for sanction."

And the President continues ... "In my opinion, it should not be
considered strange, but on the contrary,justified. You are without
doubt among the best known riders who give the greatest image to the
sport, and for this reason you have not only the responsibility of
your own image, but also that of motorcycling in particular and sport
in general."

The letter goes on to say that the Grand Prix Permanent Bureau will
request the Race Direction to intervene with the appropriate sanctions
according to the gravity of the actions and/or reactions that could
happen during an event, or in the area of an event, and which could
manifest itself not only as a sporting offence already provided for in
the rules, but also more generally as "anti-sporting or censurable
behaviour". Harsh words indeed.

Francesco Zerbi finally calls on the two rivals to bury the friction
between themselves for the good of their sport: "Knowing you, I am
sure that you understand the spirit of this letter and the sentiments
that inspired it. I hope to see you soon on the circuits, where I am
sure that you will again demonstrate your great technical, sporting
and human potential, which makes great champions of you both."

Vh
-Michael
No. 88 - Insane in the mainframe

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 15-04-01 01:53

On Sat, 14 Apr 2001 16:32:30 +0200, Michael K. S. wrote:

> De fleste af os ved sikkert godt hvem der er den bedste kører

Ham der snakkes mest om i dk.sport.motorsport?

--
Stig

Fra : Michael K. S.

Dato : 15-04-01 02:08

On Sun, 15 Apr 2001 00:52:56 GMT, "Stig H. Jacobsen" <shj@pobox.com>
wrote:

>Ham der snakkes mest om i dk.sport.motorsport?

Hvis du dermed mener at det er OT her, så er det ifølge fundatsen ikke
korrekt,og da den pågældende gruppe klart burde hedde
dk.sport.bilmotorsport,så tror jeg ikke lige....

Desuden er det vel ikke undgået din opmærksomhed, at der efterhånden
er pænt mange der kører RR herfra og en del flere der interesserer sig
for det,du er velkommen til at springe de indlæg over der ikke
interesserer dig - det gør jeg da selv.

Fra : Morten Dahl

Dato : 17-04-01 15:12

"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du dermed mener at det er OT her, så er det ifølge fundatsen ikke
> korrekt,og da den pågældende gruppe klart burde hedde
> dk.sport.bilmotorsport,så tror jeg ikke lige....

Nu hedder denne gruppe jo heller ikke dk.teknik.motorcykel og alligevel
drejer 80% af alle indlæg sig om teknik, selvfølgelig skal der være plads
til lidt sladder fra ræserverdnen. Når "motorcyklister" mødes i "fritiden"
er det jo også ofte sådanne historier der bliver fortalt og diskuteret.

> snip<

du er velkommen til at springe de indlæg over der ikke
> interesserer dig - det gør jeg da selv.

Kunne nok ikke siges mere præcist. det er jo et frit land vi lever i..
-så vidt jeg husker tvinger fundsatsen ham jo ikke til at læse alle indlæg

-
Hilsen

Morten Dahl
- der gerne vil høre om RR, men helst de "lokale´s" bedrifter og bommerter

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-04-01 20:46

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<9bhiek$b9b$1@news.cybercity.dk>...
> Hilsen
>
> Morten Dahl
> - der gerne vil høre om RR, men helst de "lokale´s" bedrifter og
bommerter

Jamen så skal jeg fortælle en skæg historie. Mads (Lund) og Per P er nogle
værre tøsedrenge
De nægter at træne i +4 grader og regnvejr - stjernenykker... tsk tsk
tsk...

--
Mikkel
Der fra i morgen går i hi under kærestens dyne og først kommer ud når vi

Fra : Rune Larsen

Dato : 17-04-01 21:04

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0c776$fcb71860>

> Der fra i morgen går i hi under kærestens dyne og først kommer ud når vi
> skal køre ræs (eller på mandag for der har jeg ikke ferie længere...)

Det er jo så i weekenden her! *hehe*

/Rune

Fra : Armand

Dato : 17-04-01 22:53

> [...]
> nogle værre tøsedrenge
> De nægter at træne i +4 grader og regnvejr - stjernenykker... tsk tsk

Og Morten snød i går sig selv for at opleve hvorledes man på YSR 80'ere
kan lave både power(?) slides og ½-highsidere, trods ultra lav
banetemperatur og low-gradede dæk !

Forøvrigt var det også igår at én vis DFM'er skulle have kørt imod
knægten Rasmus, derved at han styrtede p.g.a. en tabt
venstre-fodhviler(!) i banens hurtigste venstre-sving (= dér hvor
vedkommende sidste år satte sit ene kraveben til fordi han _ville_ forbi
knægten!)!

--
Armand.

Fra : Rune Larsen

Dato : 18-04-01 11:45

> [...]
> venstre-fodhviler(!) i banens hurtigste venstre-sving (= dér hvor
> vedkommende sidste år satte sit ene kraveben til fordi han _ville_ forbi

Tager du snart den RGV frem så jeg kan jorde dig

/Rune

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-04-01 15:19

> Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en

De var vel bare bange for at smadre deres materiel

> Og Morten snød i går sig selv for at opleve hvorledes man på YSR 80'ere
> kan lave både power(?) slides og ½-highsidere, trods ultra lav
> banetemperatur og low-gradede dæk !

Jeg vidste jeg skulle have trodset min halsbetændelse..(noget med en bytur
der endte i vejleÅ)
Det er nu sjovt at se dem køre, de vil fandme bare være forest, glemmer
aldrig min tur mod dem..
Næste mandag dukker jeg til gengæld op kl.18.30(bindende tilmelding) iført
rigtig varmt tøj for føj hvor er det koldt at stå stille så længe

> [...]
> venstre-fodhviler(!) i banens hurtigste venstre-sving (= dér hvor
> vedkommende sidste år satte sit ene kraveben til fordi han _ville_ forbi

Rune ?

Et eller andet siger mig at han har misforstået det med ræs, det skal ikke
være en selvmordsmission

Men kom han overhovedet ud at køre eller startede han bare op og smed sig i
første sving?

-
Hilsen
Morten Dahl
-med en snotnæse der kunne have gjort banen uforsvarlig grundet glat føre

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 19:04

> De var vel bare bange for at smadre deres materiel

Nej da!
Lagde du ikke mærke til at Mads var iblandt
Eller har hans kyllingegule CTD total-klistermærke mon smittet af på
psyken?

> Rune ?

Nu har han jo allerede blottet sig, så der er ingen grund til al denne
diskretion længere - Såeh, jo det var totakts-kongen fra O'ens!

> [...]
ikke
> være en selvmordsmission
> Men kom han overhovedet ud at køre eller startede han bare op og smed

Mnjaeh!?
Nej, lad nu ham selv fortælle når i mødes næste gang!

Men jeg kan da sige så meget (uden at det skal være en bebrejdelse, for
det var jo kun hans egen krop det gik ud over), at det er et godt bevis
på at "jeg skal nok passe på" -intentioner/løfter ikke holder mere end
første omgang når man låner en racer

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-04-01 11:36

Armand skrev i meddelelsen <9bkoba$2afa$6@news.cybercity.dk>...

>Nej da!
>Lagde du ikke mærke til at Mads var iblandt
>Eller har hans kyllingegule CTD total-klistermærke mon smittet af på
>psyken?

Det er ikke mærkerne der er gule det er cyklen, og det er ikke CTD mærkerne
han er nervøs for, han har noglekanofede "RACING" mærker placeret nederst på
kåben, og han ved det bliver ham selv der skal lave nogle nye hvis de bliver
smadret under første træning

>Nu har han jo allerede blottet sig, så der er ingen grund til al denne
>diskretion længere - Såeh, jo det var totakts-kongen fra O'ens!

Det er egentlig en flot statestik, 2gange ud at køre, 2 gange i jorden..

>Mnjaeh!?
>Nej, lad nu ham selv fortælle når i mødes næste gang!

Han slipper fandme heller ikke for et resume..

> [...]
>det var jo kun hans egen krop det gik ud over), at det er et godt bevis
>på at "jeg skal nok passe på" -intentioner/løfter ikke holder mere end

Det jo ikke løgn, for har man bare det midste snært af fartglæde i kroppen,
skal der prøves grænser af..

Nu vil jeg ligge mig igen, skulle jo gerne til Vandel og kigge i weekenden..
kigger du ud også? du kan jo lige smide en hilsen på icq:97241204 , det
gælder også andre der har tænkt sig at dukke op derude.

Vi kunne jo eventuelt lave en eller anden form for happening med nogle
påskebryg inde hos mig (vejle)

-
Hilsen
Morten Dahl

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 19-04-01 12:27

"Morten Dahl" <cfs23175@vip.cybercity.dk> skrev > >Nu har han jo
allerede blottet sig, så der er ingen grund til al denne

> Det er egentlig en flot statestik, 2gange ud at køre, 2 gange i
jorden..

I just love it! Gæt, hvem der plejer at være efter mig og min
behandling af minigixxeren

--
Susanne

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-04-01 13:20

"Susanne Lund Pedersen" <susanne@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jorden..
>
> I just love it! Gæt, hvem der plejer at være efter mig og min

er det en tiltemodel du har anskaffet dig eller hur? jeg havde hørt om
motorproblemer men ikke det andet..

-
Morten Dahl

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 19-04-01 13:26

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev

> er det en tiltemodel du har anskaffet dig eller hur? jeg havde hørt om
> motorproblemer men ikke det andet..

Væltet en gang pga forhjulsblokade på grus ved meget lav hastighed, kørt
af banen på Knutstorp en gang uden den store dramatik...småting, men
nogle folk elsker jo at gøre et stort nummer ud af den slags

--
Susanne

Fra : Rune Larsen

Dato : 19-04-01 14:30

"Morten Dahl" <cfs23175@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Vi kunne jo eventuelt lave en eller anden form for happening med nogle
> påskebryg inde hos mig (vejle)

Ja det lyder fornuftigt, først at drikke ølbajere og så ud og køre på
motorcykel?! :-/

/Rune

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-04-01 17:20

"Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Dahl" <cfs23175@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det lyder fornuftigt, først at drikke ølbajere og så ud og køre på
> motorcykel?! :-/

Man kunne jo også gøre det i omvendt rækkefølge!!

hvorom alt er så har jeg en finer gårdhave der endnu ikke er blevet indviet
med øldrikning..

-
Morten Dahl
- jeg skal jo også have det referat..

Fra : Rune Larsen

Dato : 19-04-01 19:37

> hvorom alt er så har jeg en finer gårdhave der endnu ikke er blevet
indviet
> med øldrikning..

Så må vi sgu håbe det bliver godt vejr i weekenden

/Rune

Fra : Armand

Dato : 19-04-01 19:24

Morten Dahl <cfs23175@vip.cybercity.dk> skrev i en

> Det er ikke mærkerne der er gule det er cyklen,

Jamen, er cyklen da ikke malet v.h.a. "total-klistermærke teknikken"??

> Det er egentlig en flot statestik, 2gange ud at køre, 2 gange i
jorden..

Nej, nej! Du blander det sammen:
Jeg skrev at det var i mandags at han skulle have kørt imod Rasmus,
derved at Rasmus satte sig selv af grundet tabt fodhviler, og at Rune så
ikke havde behøvet sætte kravebenet til :-/

--
Armand. (der ikke kommer til Vandel; men en stor del af
Fredericia-banden vil være at træffe)