VIP-kort i NF biografer
Fra : Jesper

Dato : 03-11-03 19:48

Mine syv måneder med VIP-kort til NF Biografer:

- Ét godt tilbud på en stor cola.
- To billetsælgere, der brokkede sig over at jeg ikke havde stukket
kortet helt op i snuden på dem før betaling, men bare viftet lidt med
det indenfor, hvad jeg troede var deres synsfelt.

Synes det er lidt for ringe. Egentlig har jeg kun taget besværet med
kortet fordi jeg har håbet på, at der med tiden ville komme lidt bedre
tilbud. Kortet er måske OK til folk, der spiser mange popcorn, men gør
man ikke det, er der altså ikke meget sjov ved at være vip-medlem.

/Jesper

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-11-03 22:13

On Mon, 03 Nov 2003 19:47:42 +0100, Jesper <Ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
>tilbud. Kortet er måske OK til folk, der spiser mange popcorn, men gør
>man ikke det, er der altså ikke meget sjov ved at være vip-medlem.

Jeg har nu fået mange forpremierer o.lign. igennem tiden. Men det kan
sagtens blive bedre!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 03-11-03 22:57

"Jesper" <Ingen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> tilbud. Kortet er måske OK til folk, der spiser mange popcorn, men gør
> man ikke det, er der altså ikke meget sjov ved at være vip-medlem.

Lige fra hukommelsen, så var jeg til Matrix og Xmen marathon, The Italien
job, Skagarak og Daredevil snigpremiere også har jeg vist også brugt det på
tilbud i kiosken. Så jeg har da brugt mit flittigt, men indrømmet så kunne
der være bedre arrangementer...

/Zcully

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 03-11-03 22:59

> [...]
> tilbud. Kortet er måske OK til folk, der spiser mange popcorn, men gør
> man ikke det, er der altså ikke meget sjov ved at være vip-medlem.

Må tilslutte mig din opfattelse og dine indtryk.
Har ikke følt mig specielt VIP-behandlet, til trods for at man jo lægger en
anseelig mængde penge i deres lille butik, for at få guldkort.
For min skyld, måtte de gerne sætte "spærregrænsen" højere op, men så til
gengæld lave nogen tilbud der rev igennem.
En måned var der tilbud på to pakker mintpastiller...helt ærlig...tror de
man tager i bio for at score?

--
e/gards

Niels
- sender du direkte til mig, så tjek lige mailadressen før du trykker send

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-11-03 00:51

"Niels Præstegaard" <niels@priestyard.dk.fjern> writes:

> Må tilslutte mig din opfattelse og dine indtryk.
> Har ikke følt mig specielt VIP-behandlet, til trods for at man jo lægger en
> anseelig mængde penge i deres lille butik, for at få guldkort.

Ja, jeg synes også at amerikanske AMCs tilbud er lidt sjovere.

gratis popcorn efter fem film. Gratis cola efter de næste fem. En
gratis billet efter de næste fem.

Efter halvtreds film er det en gratis biograftur med billet, cola og
popcorn.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-11-03 08:38

Peter B. Juul wrote:

> Ja, jeg synes også at amerikanske AMCs tilbud er lidt sjovere.
>
> gratis popcorn efter fem film. Gratis cola efter de næste fem.

Gælder de tilbud alle efterfølgende film eller er det kun den sjette,
hhv. den ellevte der er gratis popcorn/cola til?

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-11-03 12:32

Christian Andersen <i5qrgl3402@sneakemail.com> writes:

> Gælder de tilbud alle efterfølgende film eller er det kun den sjette,
> hhv. den ellevte der er gratis popcorn/cola til?

Der er en bonus for hver gang man ser fem film. Men kun en bonus. Det
er jo ikke en gavebod.

Jeg ved godt, at det ikke er særlig meget og koster AMC endnu mindre,
men det _føles_ som mere end muligheden for at købe popcorn, når man
nu ikke køber popcorn.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-11-03 15:25

Peter B. Juul wrote:

> Jeg ved godt, at det ikke er særlig meget og koster AMC endnu mindre,
> men det _føles_ som mere end muligheden for at købe popcorn, når man
> nu ikke køber popcorn.

Helt klart. Især her i Århus med åbningen af Cinemaxx håber jeg at
konkurrencen mellem Nordisk Film og, ja, Cinemaxx, udmønter sig i bedre
"mersalgs-tilbud" i stil med AMCs.

Det ville i hvert fald få mig til at gå mere i biografen.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-11-03 16:22

mine bio besøg registreres ikke engang, jeg mangler stadig 5 bio besøg inden
for 3 måneder for at blive vip - og jeg har været der ret mange gange
sommeren over.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-11-03 17:10

sniper_Nolight wrote:

> mine bio besøg registreres ikke engang, jeg mangler stadig 5 bio besøg inden
> for 3 måneder for at blive vip - og jeg har været der ret mange gange
> sommeren over.

Ring. Brok dig. Det virker.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-11-03 18:29

> Ring. Brok dig. Det virker.

bare lidt surt med alle de gange jeg har været der - det kompenserer de vel
ikke for?

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-11-03 20:29

sniper_Nolight wrote:

> bare lidt surt med alle de gange jeg har været der - det kompenserer de vel
> ikke for?

Jo, hvis du havde ringet et par uger efter hver film og havde sagt det.
Jeg har før ringet og sagt at 3 film ikke var registeret. Så skulle jeg
bare oplyse præcist hvilke og hvor og hvornår, så blev de registeret.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-11-03 21:08

> Jo, hvis du havde ringet et par uger efter hver film og havde sagt det.
> Jeg har før ringet og sagt at 3 film ikke var registeret. Så skulle jeg
> bare oplyse præcist hvilke og hvor og hvornår, så blev de registeret.

hmm jeg er ret sikker på jeg har alle mine bifbiletter krøllet sammen et
sted i min tegnebog

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-11-03 21:12

sniper_Nolight wrote:

> hmm jeg er ret sikker på jeg har alle mine bifbiletter krøllet sammen et
> sted i min tegnebog

Så har du en god sag, vil jeg mene. Men i sidste ende handler det om
deres goodwill og rimelighed. Det er jo deres fejl.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-11-03 19:27

> Så har du en god sag, vil jeg mene. Men i sidste ende handler det om
> deres goodwill og rimelighed. Det er jo deres fejl.

tja - skal op og se revolutions i weekenden, der vil jeg da vise dem
biletterne og høre hvad de siger