Hvad gør KTM folket, Igen?
Fra : Maria & Anders

Dato : 03-11-03 17:25

Tilbage til KTM.
Det var måske også lidt dumt at nævne Duc sammen med det.
Men mit spørgsmål gik på:
Er der overhovedet nogle forhandlere af de store ktm'er i dk efter at
FI-motorcykler ikke forhandler dem længere?? Er det til at få stumper til
KTM, og hvad med udstyr? Og autoriserede værksteder?

På forhånd tak...

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Bjørn S

Dato : 03-11-03 17:46

"Maria & Anders" skrev
> [...]
> FI-motorcykler ikke forhandler dem længere?? Er det til at få stumper til
> KTM, og hvad med udstyr? Og autoriserede værksteder?

Hvad med at kigge på KTM's hjemmeside ?
Der kommer da en lang liste frem med forhandlere i DK.
KTM har adressen : http://en.ktm.at/set_index.asp hvor du finder 5- 6
stykker rundt i landet.

--
/Bjørn

Fra : Maria & Anders

Dato : 03-11-03 19:32

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message

> Hvad med at kigge på KTM's hjemmeside ?
> Der kommer da en lang liste frem med forhandlere i DK.
> [...]

Jeg tror kun det er deres cross forhandlere. For hvis man tjekker
forhandlernes hjemmesider, er det kun cross ting...

Fra : André Tegner

Dato : 03-11-03 22:57

> Jeg tror kun det er deres cross forhandlere. For hvis man tjekker
> forhandlernes hjemmesider, er det kun cross ting...

Fuldstændig rigtigt... KTM i Danmark er 99% Motocross/Enduro, og 1% gade....
Pænt surt for de KTM folk, der var kunder hos Finn i Sorø. :-/

Men igen, så er der folk der er glade over han har fået Husqvarna igen !

"no one dies a virgin...life screws us all"

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=434