E-Mail
webnoob 5265
Problemer med pause i mailskrivning - mege~
Fra : Doktoren

Dato : 03-11-03 17:23

Jeg har et problem, som jeg ikke helt kan finde ud af at løse. Jeg
bruger MS Outlook 2003, og er egentlig godt tilfreds, men jeg har
problemer
med bl.a. email skrivning. Når jeg sidder og skriver på en mail, så
ca. hver 15-20 sekund, kommer der er pause, hvor det aktive vindue
bliver passivt, og så efter ca. 1-2 sekunder bliver det aktivt og jeg
kan skrive videre... Det er lidt træls, når man sidder og skriver løs,
og så må vente midt i sætninger, før man kan skrive den færdig....
desværre.

Et andet problem er at jeg lige pludselig ikke kan afspille film i
Fuld skærm... eller det vil sige at efter ca. 4 min afspilning, så
hopper WMP2 (den gamle - mindst resource krævende) ud af fuld skærm.
Det har den aldrig gjort før. Det er først startet for nylig og jeg
mener ikke det er efter outlook installationen... ???

Nogen der har oplevet samme problematik, så vil jeg meget gerne have
lidt hjælp...

På forhånd tak for hjælpen

--
Lars Koch Hansen
Odense

Fra : Doktoren

Dato : 03-11-03 17:27

Skulle måske lige tilføje, at hvis jeg f.eks. åbner Outlook Express,
og skriver en mail gennem det, er der ingen problemer overhovedet ???

Fra : Britt Malka

Dato : 03-11-03 18:03

On Mon, 3 Nov 2003 17:23:04 +0100, "Doktoren"
<REMOVElkh79@hotmail.com> wrote:

>Når jeg sidder og skriver på en mail, så
>ca. hver 15-20 sekund, kommer der er pause, hvor det aktive vindue
>bliver passivt, og så efter ca. 1-2 sekunder bliver det aktivt og jeg
>kan skrive videre...

Det lyder som om, at Outlook gemmer din besked automatisk. Det minder
i hvert fald om samme fænomen i word. Har du prøvet at se i
indstillingerne, om dette kan være tilfældet?
--
Britt Malka
Vind en nyhedstitel (hemmelig) fra Bog&Idé - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : Doktoren

Dato : 03-11-03 18:14

Det var desværre heller ikke nok... men jeg har prøvet at ændre det så
jeg bruger word til at skrive emails (før brugte jeg "bare" selve
outlook, og nu gør den det ikke mere... men jeg har stadig problemet
omkring afbrydelse af fuld skærm visning, når jeg ser film.... ??

Fra : Britt Malka

Dato : 03-11-03 18:42

On Mon, 3 Nov 2003 18:13:45 +0100, "Doktoren"
<REMOVElkh79@hotmail.com> wrote:

>jeg bruger word til at skrive emails (før brugte jeg "bare" selve
>outlook, og nu gør den det ikke mere...

Word er ikke et e-mail-program

>men jeg har stadig problemet
>omkring afbrydelse af fuld skærm visning, når jeg ser film.... ??

Ja, nu skal du nok prøve lykken i en mere egnet nyhedsgruppe, men
ellers vil jeg anbefale dig at prøve med et andet program, fx WinAmp
http://www.winamp.com/

Det er gratis og godt.

Fra : Calle.

Dato : 03-11-03 21:49

Britt Malka wrote:

> Word er ikke et e-mail-program

word kan sættes op til at skrive mails, du kan endda sætte knapperne op
efter hvordan du vil have mailen sendt. Så det kan bruges til at skrve mail
i.
--
Calle

Fra : Britt Malka

Dato : 03-11-03 23:17

On Mon, 3 Nov 2003 21:48:36 +0100, "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote:

>word kan sættes op til at skrive mails, du kan endda sætte knapperne op
>efter hvordan du vil have mailen sendt. Så det kan bruges til at skrve mail
>i.

Jeg skrev ikke, at det ikke kunne bruges til det. Jeg skrev, at det
ikke var et e-mail-program.