Retur til Louis.de
Fra : No-Name

Dato : 03-11-03 16:28

Jeg har købt 2 bremseslanger hos www.louis.de
Vil gerne sende dem retur igen, men det hele stå på udebysk ( tysk )
Og hvad gør den knap så kloge så ??+

Forslag modtages med et smil

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Gasse

Fra : Gynex

Dato : 03-11-03 16:31

Du snakker med Ralph, han har prøvet det før...

/Gynex

Fra : No-Name

Dato : 03-11-03 16:35

Hej Gynex

Længe Siden
Svartid under 2 min ........ LOL
Har du fri eller hvad. jeg er på job lige nu.....

Sender du en SMS med nr til Ralph ?

Fra : Hekto

Dato : 03-11-03 16:40

In article <3fa67410$0$95030$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
No@Mail.no says...
> Jeg har købt 2 bremseslanger hos www.louis.de
> Vil gerne sende dem retur igen, men det hele stå på udebysk ( tysk )
> Og hvad gør den knap så kloge så ??+
>
> Forslag modtages med et smil

Der ligger en returformular i pakken, som du udfylder, og så pakker og
sender du det hele.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Gasse

Dato : 03-11-03 16:54

> Der ligger en returformular i pakken, som du udfylder, og så pakker og
> sender du det hele.
> --
> /Hekto

Jow ser du
returformular kan ikke tysk nok til at fordå ....
Og pak , det tror æ nok æ ka'

returformularen ser ret indviklet ud,
skal jeg bare skrive de 2 numre på, og så sende skidtet
Hvad men penge retur ?, skal jeg bruge et retur nr fra louis ?
osv osv

Tak for svaret

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-11-03 17:18

> returformularen ser ret indviklet ud,
> skal jeg bare skrive de 2 numre på, og så sende skidtet
> Hvad men penge retur ?, skal jeg bruge et retur nr fra louis ?
> osv osv

Udfyld retur seddeln. Tager meget kort tid hvas man kan bare lidt tysk. Det
er bare at krydse af, skrive et nummer og skrive et bestell nr. Så sendte
tingen retur

Artikel nr: Den ca 10 ciffrede kode
Grösse = størrelse (i tøj)
Menge = antal
Preis = pris
Bezeichnung = beskrivelse F.eks 10W50 Delo olie
Sidste felt yderst til højre er grunden til du sender retur. Vælg nr 1 til
10.
1: Vare defekt
2: Reparer artikel
3: Har bestilet et større udvalg (og kun valgt en ting)
4: Passer ikke, for stor
5: Passer ikke, for lille
6: forket pasform
7: ikke i overensstemmelse med katalog
8: modtaget doppelt
9: kom for sent

Konto nummer kender de

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 03-11-03 21:12

Mange Tak
dk.fritid.motorcykel er bare så fedt

Pakken er på vej retur )

/ Gasse

Fra : Armand

Dato : 04-11-03 22:26

Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)
<gasse@tdcadslDOTdk> skrev i en
> Mange Tak
> dk.fritid.motorcykel er bare så fedt
>
> Pakken er på vej retur )

Lidt sent, godtnok; men prøv at slå op på www.babelfish og se hvor meget
hjælp man kan få til forståelse af tekster (underforstået at man som
mindstemål kan engelsk til husbehov)

--
Armand.
(der fornylig lod sig overraske over hvor effektivt man egentlig kunne tygge

Fra : Bjørn S

Dato : 05-11-03 07:28

"Armand" skrev
> Lidt sent, godtnok; men prøv at slå op på www.babelfish og se hvor meget
> hjælp man kan få til forståelse af tekster (underforstået at man som
> mindstemål kan engelsk til husbehov)

http://babelfish.altavista.com/ er den korrekte URL .
Forsøg så en gang du keder dig at få oversat en kendt tekst nogle gange
mellem f.eks engelsk og noget andet, frem og tilbage nogle gange, så bliver
resultatet rigtigt underholdende

--
/Bjørn