Erfaringer med www.tele-link.dk
Fra : News.Individual.NET

Dato : 03-11-03 16:04

Er der nogen der har erfaringer med www.tele-link.dk De virker meget
billige, næsten for billige...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-11-03 17:24

Hej

"News.Individual.NET" <ljc@get2net.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med www.tele-link.dk De virker meget
>billige, næsten for billige...

Jeg har meldt mig til for nogle dage siden, og har allerede benyttet det
til en række opkald til Spanien, - Det fungerer udemærket ! - I
sagens natur har jeg endnu ikke set nogen regning, men hvis den fungerer
lige så godt, så er det vist helt ok...

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : TBC

Dato : 03-11-03 21:01

"News.Individual.NET" <ljc@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har erfaringer med www.tele-link.dk De virker meget
> billige, næsten for billige...

Ja, jeg har brugt det siden Maj måned. Tele link er produkt teknisk det
samme som United World Telecom. F.eks kan du trigge online calls og tjekke
din konto osv osv hos dem, når du har oprettet dig som bruger hos Tele-Link.
Tele-link er et agentur i DK for United World Telecom.

Forbindelsen er glimrende, til mange destinationer faktisk i bedre end
normal telefon (Jeg mener/tror der bruges et eller andet IP baseret imellem
United World Telecom's lokale centraler i de forskellige lande). Du betaler
de minutter og sekunder du bruger, og servicen er nem, med mulighed for
f.eks at definere dine egne hurtigvalgs numre, så du f.eks efter at have
trigget dit call-back via din telefons hukommelse, eller via internettet kan
nøjes med at taste 1# eller 2# for at ringe til dem du vanligt ringer til i
udlandet.

Jeg har ikke noget dårligt at sige om produktet.

Det eneste der er dårligt er hvis $ tilfældigvis stiger voldsomt den dag du
skal betale (1 gang om måneden) for derefter at falde igen ....for du
betaler i $

TBC