Worms World Party
Fra : Zalza

Dato : 03-11-03 15:23

Hej

Jeg forsøger at spille ovenstående spil, når jeg starter en bane .. *klong*
så lukker det og jeg er på skrivebordet.

Hvad er galt ?
Jeg har DirectX 9
cpu 800mhz

/Z

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-03 15:43

"Zalza" <no.sp@m> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg forsøger at spille ovenstående spil, når jeg starter en bane ..
*klong*
> så lukker det og jeg er på skrivebordet.

Understøtter dit grafikkort så Directx 9.0 ? Hvis ikke, så vil det nok være
en ide at gå tilbage i systemet efter en 8.x, det hjælper i flere tilfælde.

Kim Larsen

Fra : Zalza

Dato : 03-11-03 15:49

> Understøtter dit grafikkort så Directx 9.0 ? Hvis ikke, så vil det nok
være
> en ide at gå tilbage i systemet efter en 8.x, det hjælper i flere
tilfælde.

jammen jannem

man kan da ikke slippe af med 9.0 ?

er det ikke også noget med at 7.x 8.x er indbygget i 9.x ?

/Z

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-11-03 18:20

> være
> [...]

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men så kan du afprøve det for mig
Prøv at gå i registreringsdatabasen og find ALT med DirectX og fjern det,
find så mappen med DirectX og slet den, boot og installer så Directx 8.x

Kim Larsen

Fra : Kasper

Dato : 03-11-03 19:27

On Mon, 3 Nov 2003 18:20:22 +0100, "Kim Larsen"
<mythos_Target@tdcadsl.dk> wrote:

>Nu har jeg ikke selv prøvet det, men så kan du afprøve det for mig
>Prøv at gå i registreringsdatabasen og find ALT med DirectX og fjern det,
>find så mappen med DirectX og slet den, boot og installer så Directx 8.x

Det lyder altså som en meget dum idé.

Og hvis spillet ikke specifikt kræver DX9, så burde der da ikke være
nogen problemer?

--
Kasper

Fra : Zalza

Dato : 03-11-03 20:22

> Det lyder altså som en meget dum idé.

tror også bare jeg unlader dette ;)

> Og hvis spillet ikke specifikt kræver DX9, så burde der da ikke være
> nogen problemer?

Ved ik hvad spillet kræver.. men der er DX7 med på cd'en

/Z

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-11-03 23:19

In article <3fa6ab17$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, no.sp@m
says...
> Ved ik hvad spillet kræver.. men der er DX7 med på cd'en

Det virker med DirectX 9.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-11-03 22:34

In news:3fa68e58$0$95086$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Kim Larsen <mythos_Target@tdcadsl.dk> carefully typed:
> [...]
> Prøv at gå i registreringsdatabasen og find ALT med DirectX og fjern
> det, find så mappen med DirectX og slet den, boot og installer så

Nu stopper du altså.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-11-03 23:20

In article <3fa68e58$0$95086$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Nu har jeg ikke selv prøvet det, men så kan du afprøve det for mig

Smut ud på motorvejen og leg. Dine "råd" skal du ikke udbrede her på
nettet, ihvertfald. De er helt ude i hampen...

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-03 02:21

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Smut ud på motorvejen og leg. Dine "råd" skal du ikke udbrede her på
> nettet, ihvertfald. De er helt ude i hampen...

Har du da et bedre forslag, så kom med det, ellers hold dig væk ! ! !

Kim Larsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 11:38

In news:3fa6fef0$0$95110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]
> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse

> Har du da et bedre forslag, så kom med det, ellers hold dig væk ! ! !

Lad nu være med dit pis. DirectX er mindst 3 generationer
bagudkompatibelt, det plejer det da at være, det hjælper ikke OP at
"afinstallere" DirectX, det kan højst gøre det værre. Gør det selv hvis
du synes det er så skidesmart en idé. Lad være med at råde uerfarne
mennesker til at gøre ting der potentielt kan gøre deres PC værre end
den allerede er.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-03 12:55

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Hvis du ikke har bedre forslag, og ikke kan redegøre for hvad der sker når
man gør som jeg foreslår, så fis et andet sted hen. Jeg havde ikke skrevet
det hvis jeg viste det kunne gå galt, det kan godt være du har sådanne
fantasier, men det kunne jeg ikke. Jeg kender til flere der har lavet dette
indgreb, og uden der skete andet end at DirecX kunne installeres om i den
udgave de nu ønskede.
Så når du ikke fatter mere end du gør, så kom ikke og spil smart !

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-03 15:22

In article <3fa793a8$0$95050$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Hvis du ikke har bedre forslag, og ikke kan redegøre for hvad der sker når
> man gør som jeg foreslår, så fis et andet sted hen. Jeg havde ikke skrevet

Du tager den med ro, NU!

> det hvis jeg viste det kunne gå galt, det kan godt være du har sådanne

Nej, men vi andre skriver at det kan gå _meget_ galt. Du bedes venligst
tage dette til efterretning...

> Så når du ikke fatter mere end du gør, så kom ikke og spil smart !

Du er den sidste der skal udtale dig om dette.

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-03 15:39

> [...]
> tage dette til efterretning...

> Du er den sidste der skal udtale dig om dette.

LOL, du er da for latterlig at høre på *GGG*

Så kom du med dine beviser på at det kan gå galt, nå nej, du ved jo ikke
hvad der er tale om.

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-03 10:23

In article <3fa7b9f1$0$27371$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> LOL, du er da for latterlig at høre på *GGG*

Nej, det er _dig_ alle griner af herinde...

> Så kom du med dine beviser på at det kan gå galt, nå nej, du ved jo ikke
> hvad der er tale om.

Jeg synes du skal tænke dig lidt om inden du udtaler dig skråsikkert på
et offenligt forum. Specielt når du forsøger at latterliggøre andre der
ved hvad de har med at gøre. Det kan give et frygteligt bagslag.

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-11-03 12:12

> [...]
> et offenligt forum. Specielt når du forsøger at latterliggøre andre der
> ved hvad de har med at gøre. Det kan give et frygteligt bagslag.

Undskyld mit franske, men KORS I RØVEN hvor er du dum at høre på, du kommer
med påstande du ikke kan redegøre for, hvor vil du hen med det ?
Du kan ikke en gang svare på det du bliver spurgt om, men alligevel kommer
du med påstande, hvor føre det så hen ?
Du kan svare her i gruppen til fordel for de andre, jeg kommer ikke til at
se det, for dig gider jeg da ikke at spilde mere tid på !

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-03 17:41

In article <3fa8db0a$0$95094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Undskyld mit franske, men KORS I RØVEN hvor er du dum at høre på, du kommer
> med påstande du ikke kan redegøre for, hvor vil du hen med det ?

Der er vist dømt Troll her.

Don't feed the trolls...

Fra : Veset

Dato : 06-11-03 00:58

On Wed, 5 Nov 2003 17:41:09 +0100, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>In article <3fa8db0a$0$95094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
>mythos_Target@tdcadsl.dk says...
>
>Der er vist dømt Troll her.
>
>Don't feed the trolls...

Jeg vil nu hellere sige der er dømt mudderkastning.....
Men hvad om I nu hver især redegjorde for jeres påstande, det andet
kommer I jo ikke længere med!?

--
Veset
Asus A7N8X Deluxe rev. 1.04 Bios 1007

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-11-03 03:07

> Jeg vil nu hellere sige der er dømt mudderkastning.....
> Men hvad om I nu hver især redegjorde for jeres påstande, det andet
> [...]

Hvis man skal rode i reg. databasen, så er det jo klart man skal vide hvad
det er man har med at gøre, hvis man bare sletter i flæng, så ved jeg godt
det kan ende galt, men holder man sig nu til noget som ikke skader at blive
fjernet, så er det helt u-farligt. I dette tilfælde er det så DirectX der er
snak om, og søger man på det, og fjerner det man finder, så sker der ikke
noget, andet end at DirectX ikke virker mere. Så er det der er banet vej til
at installere den udgave man nu ønsker, mere er der ikke i det.

Nu må vi så se om i andre får noget andet at vide fra den anden påståelige
side.

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 11:00

In article <vf3jqvsnufadq75unb7l6ogtlpbs0sn5jv@4ax.com>,
vesetdks@hotREMOVEmail.com says...
> Men hvad om I nu hver især redegjorde for jeres påstande, det andet
> kommer I jo ikke længere med!?

Der er ingen problemer i at redegøre for at man ikke skal rode rundt i
registry for at fjerne dele af en Windows-installation.

Registry er en høstak hvor det er muligt at lave mange udokummenterede
krumspring. Du kan tilføje keys i registry som kun _du_ kan fjerne
igen, da de ikke behøver at være logisk navngivet. Hvis du bare sletter
"på må og få", så kan du risikerer at systemet hænger sig selv på en
stump der blev ladt tilbage.

KL har et større problem, da DirectX er bagudkompatibelt og han selv
sidder med et defekt grafikkort.

Fra : Veset

Dato : 06-11-03 12:34

On Thu, 6 Nov 2003 11:00:20 +0100, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

> [...]
>
>Der er ingen problemer i at redegøre for at man ikke skal rode rundt i
>registry for at fjerne dele af en Windows-installation.

Jamen hvad venter du på da?? Kom med dine konkrete eksempler, og de
skal jo selvfølgelig være DirectX relevante!

> [...]
>igen, da de ikke behøver at være logisk navngivet. Hvis du bare sletter
>"på må og få", så kan du risikerer at systemet hænger sig selv på en

Hvem har sagt at man bare skal slette "på må og få"?

>KL har et større problem, da DirectX er bagudkompatibelt og han selv
>sidder med et defekt grafikkort.

DirectX er bagudkompatibelt ja, men derved jo nok ikke fejlfri (jeg
har ingen konkrete eksempler at komme med her, men da det er jo et
mikrosaft-produkt, er der en stor sandsynlighed for det). Hvordan kan
du sige at hans gfx er defekt?? Kom med konkrete eksempler her
også....

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-11-03 12:40

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mikrosaft-produkt, er der en stor sandsynlighed for det). Hvordan kan
> du sige at hans gfx er defekt?? Kom med konkrete eksempler her

Ja, nu ved jeg ikke hvad, men det er jo lige som om det ikke er mig der har
problemer, men det kan jo være det er Jesper der har det, men jeg er ikke
sikker. Han har da haft problemer før, så hvorfor ikke nu igen, og med noget
helt andet.
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3d0c57c3%240%24222%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=27&prev=/groups%3Fq%3DJesp
er%2Bg.%2Bpoulsen%26start%3D20%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%2
6selm%3D3d0c57c3%25240%2524222%2524edfadb0f%2540dspool01.news.tele.dk%26rnum
%3D27

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 13:20

In article <4lbkqv8j46fni72g9j5dv7roqdpc5eq1o0@4ax.com>,
vesetdks@hotREMOVEmail.com says...
> Jamen hvad venter du på da?? Kom med dine konkrete eksempler, og de
> skal jo selvfølgelig være DirectX relevante!

Og du troller videre. Farvel med dig!

Fra : Veset

Dato : 06-11-03 13:55

On Thu, 6 Nov 2003 13:19:51 +0100, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>In article <4lbkqv8j46fni72g9j5dv7roqdpc5eq1o0@4ax.com>,
>vesetdks@hotREMOVEmail.com says...
>
>Og du troller videre. Farvel med dig!

Nå? Løb du tør for argumenter? Ja ja sådan kan det jo gå....

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-11-03 13:49

In news:4lbkqv8j46fni72g9j5dv7roqdpc5eq1o0@4ax.com,
Veset <vesetdks@hotREMOVEmail.com> carefully typed:

> Jamen hvad venter du på da?? Kom med dine konkrete eksempler, og de
> skal jo selvfølgelig være DirectX relevante!

Pointen er at det ikke er en god idé at råde "almindelige mennesker" til
at rode rundt i registreringsdatabasen, man kan gøre stor skade hvis man
kommer til at slette eller ændre i forkerte nøgler osv osv. Det burde
være klart for enhver med et minimum af "superbruger-erfaring" med
Windows at det ikke er særlig smart at afinstallere noget på andre måder
end ved at bruge "tilføj/fjern programmer" eller programmets egen
installer/uninstaller. At editere i registreringsdatabasen er efter min
mening absolut sidste udvej hvis noget driller, og når man først er
begyndt på det og noget går galt er der ingen vej tilbage.

> Hvem har sagt at man bare skal slette "på må og få"?

Jamen det skal man selvfølgelig heller ikke, men det er det der kommer
til at ske hvis du sender en eller anden newbie på opdagelse i
registreringsdatabasen. Registreringsdatabasen er et veritabelt
minefelt, en enkelt forkert værdi eller nøgle (eller manglende værdi
eller nøgle) kan potentielt sende hele din Windows-installation ad
helvede til.

> [...]
> mikrosaft-produkt, er der en stor sandsynlighed for det). Hvordan kan
> du sige at hans gfx er defekt?? Kom med konkrete eksempler her

Der er nok ikke noget galt med hans grafikkort, men hvis det ikke har
drivere der understøtter DirectX 6 eller måske endda 7 som minimum, var
det nok ikke nogen god idé at installere DirectX 9 til at starte med, og
så må man selvfølgelig enten prøve at finde nogle bedre drivere til
kortet eller igang med at fjerne DirectX med diverse "knald eller fald"
fusker-programmer. Men det er ingen hjælp bare at sige til folk at de
skal "slette alt hvad der minder om DirectX i registreringsdatabasen" -
hvis det er det eneste man kan finde på at sige, så synes jeg hellere
man skal holde sin kæft.

Den eneste 100% sikre løsning, hvis man vil spille gamle spil, at køre
dualboot med XP og Windows 98SE - og selvfølgelig checke efter at der
findes ordentlige Soundblaster kompatible drivere til ens
lydkort/lyddel. Der findes en glimrende DOS driver til dem der har
on-board AC97 codec. Eller man kan købe en Pentium 133 med Soundblaster
ISA lydkort og Matrox grafik, måske med et Voodoo add-on kort. Så kan
man både spille Descent II og X-COM uden problemer.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-11-03 15:06

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Jeg går da selvfølgelig ud fra at folk spørger hvis de ikke ved hvad det er
der bliver rådet til, og så jeg skrev tidligere, så er det da ikke noget man
bare går ind og fjerner på må og få, og er man ikke superbruger, ja, så er
det nok lidt svært at overhovedet at finde denne reg. database, og jeg er da
ikke den der kalder folk for dumme hvis de ikke ved hvordan det gøres, det
er intet galt i at spørge om "dumme" ting, der er kun dumme svar.

Kim Larsen

Fra : Søren

Dato : 18-12-03 12:44

> DirectX er bagudkompatibelt ja, men derved jo nok ikke fejlfri (jeg
> har ingen konkrete eksempler at komme med her, men da det er jo et
> mikrosaft-produkt, er der en stor sandsynlighed for det).

Du råber op efter konkrete eksempler fra andre der understøtter deres
argumenter, men kan ikke komme med nogle selv ?.

Du er da til grin. *G

/Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-03 15:20

In article <3fa6fef0$0$95110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Har du da et bedre forslag, så kom med det, ellers hold dig væk ! ! !

NU slapper du lige af!

DirectX er _ikke_ noget man afinstallerer når først det er installeret.
Forsøger man alligevel risikerer man at smadre hele systemet. Giv
_aldrig_ sådanne råd - ALDRIG !!!

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-03 15:39

> [...]
>
> DirectX er _ikke_ noget man afinstallerer når først det er installeret.
> Forsøger man alligevel risikerer man at smadre hele systemet. Giv

Forklar så hvorfor, du er jo så klog ? !!!

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-03 10:25

In article <3fa7ba20$0$95002$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Forklar så hvorfor, du er jo så klog ? !!!

Fordi man piller et sted hvor man ikke har noget at gøre. Det er muligt
at du er "ekspert" men dine med-usenettere er sikkert ikke.

"Hey, jeg fulgte bare Kim Larsens råd og nu er alt væk. Alle mine filer
og alt."

En grim én at få klistret på sig...!

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-11-03 12:14

> [...]
> at du er "ekspert" men dine med-usenettere er sikkert ikke.
>
> "Hey, jeg fulgte bare Kim Larsens råd og nu er alt væk. Alle mine filer

Hvis folk ikke ved hvad jeg taler om, så er de da velkomne til at spørge, så
skal jeg nok svare på det, det er jo spild af plads at skrive en komplet
redegørelse hvis folk selv kan finde ud af det, eller ?

Kim Larsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 15:55

In news:MPG.1a11d4071daf254798a83c@news.tele.dk,
Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> carefully typed:
> [...]
> installeret. Forsøger man alligevel risikerer man at smadre hele
> systemet. Giv _aldrig_ sådanne råd - ALDRIG !!!

Tja..altså..jeg gjorde det faktisk selv engang jeg havde installeret en
"uofficiel betaversion" af DirectX 7, tror jeg det var, og gik tilbage
til DirectX 6.1. Det virkede, men det var besværligt, og ikke noget jeg
ville anbefale nogen. Desuden - hvis det var meningen at man skulle
kunne afinstallere det, så havde der været en mulighed for det. Så det
er derfor jeg står på bagbenene her.

Af rent principielle årsager er det da irriterende at Microsoft skal
bestemme hvilken software man skal have liggende på sin PC, men det er
vel fordi de skal forcere den teknologiske udvikling indenfor
accelereret lyd og grafik på en eller anden måde.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-03 02:25

"Zalza" <no.sp@m> skrev i en meddelelse
> [...]

Man kunne bruge den her http://www.directxbuster.de/index_e.html

Kim Larsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 11:52

In news:3fa66b1b$0$27468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Zalza <no.sp@m> carefully typed:

> jammen jannem
>
> man kan da ikke slippe af med 9.0 ?

Ikke på normal vis. Microsoft har aldrig gjort det muligt at
afinstallere DirectX. Der findes og har fandtes software der skulle
kunne fjerne DirectX fra et Windows system. DirectX Eradicator og
DirectX Buster og hvad de nu hedder. Det er lidt som at spille russisk
roulette at bruge en af de værktøjer, og iøvrigt er jeg overbevist om at
det ikke vil hjælpe på dit problem.

> er det ikke også noget med at 7.x 8.x er indbygget i 9.x ?

Jo, præcis.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-11-03 23:18

In article <3fa6698c$0$95005$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Understøtter dit grafikkort så Directx 9.0 ? Hvis ikke, så vil det nok være
> en ide at gå tilbage i systemet efter en 8.x, det hjælper i flere tilfælde.

Sikke da noget sludder at fyre af. DirectX er bagudkompatibel - det der
er i de gamle versioner er også i de nye. Af selv sammen årsag kan man
ikke afinstallere en DirectX-version, for der er ingen grund til at
gøre det.

Fra : Jesper Christiansen

Dato : 04-11-03 01:07

Har du Nimo codec pack installeret? Ved at det har voldt problemer med WWP..
Kan bare ikke huske om det forhindrer en i at starte spillet.. eller om det
er samme problem som du har..

- Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-03 15:24

In article <bo6qfe$1434$1@gnd.k-net.dk>, raze@ostenfeld.dk says...
> Har du Nimo codec pack installeret? Ved at det har voldt problemer med WWP..

Nej, det har jeg ikke. Jeg har nu heller ikke problemer med WWP.

> Kan bare ikke huske om det forhindrer en i at starte spillet.. eller om det
> er samme problem som du har..

Jeg har som nævnt ikke problemer med spillet.

http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - så kan også _du_
finde ud af at svare på det rette indlæg.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 11:54

In news:3fa6698c$0$95005$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Kim Larsen <mythos_Target@tdcadsl.dk> carefully typed:

/Snip

> Understøtter dit grafikkort så Directx 9.0 ? Hvis ikke, så vil det
> nok være en ide at gå tilbage i systemet efter en 8.x, det hjælper i
> flere tilfælde.

Kan du dokumentere et af de tilfælde?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-03 12:57

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Kun fra mig selv, og mit gamle Matrox grafikkort, så det.

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-03 15:27

In article <3fa7940a$0$95014$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos_Target@tdcadsl.dk says...
> Kun fra mig selv, og mit gamle Matrox grafikkort, så det.

Det er nok nærmere en generel fejl ved Matrox end ved DirectX. DirectX
er bagudkompatibel. Selv anvender jeg DirectX9, uden dog at have
hardware der understøtter DirectX9.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 15:47

In news:MPG.1a11d57a1b3b8aa498a83f@news.tele.dk,
> [...]
>
> Det er nok nærmere en generel fejl ved Matrox end ved DirectX. DirectX
> er bagudkompatibel. Selv anvender jeg DirectX9, uden dog at have

Samme her, og det fungerer fint. Jeg spiller endda spil der kræver at
DirectX 9 er installeret, og de virker fint - jeg mangler selvfølgelig
nogle af de blærede nye effekter, men det ser da godt nok ud.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?