scooter gider ikke starte...
Fra : Jeppe

Dato : 03-11-03 14:26

Hej jeg har en Italjet Formula 50 WM edition som ikke gider starte... den
har gået ud et par gange hvor den har været ude og køre, mest når man
drejede, men sidst den gjorde det kunne den ikke startes igen... der kommer
ingen gnist til tændrøret og vi har prøvet at skifte CDI tændingen ud... så
nu ved vi ikke hvad der er galt...
Håber i vil/kan hjælpe...

MVH Jeppe

Fra : JN

Dato : 04-11-03 08:51

Prøv med et nyt tændrørs hætte, det gør underværker, klip 10 til 15 mm af
tændkablet.
Hvis det ikke hjælper, ligger fejlen i tænspolen.

VH john

Fra : Jeppe

Dato : 04-11-03 13:31

på den nye cdi tænding var det også nyt tændrørs hætte...
jeg gik alle ledninger igennem og fandt noget der lignede en modstand eller
en eller anden teknisk ting den forbandt 2 ledninger i en firkantet samle
boks...
__
__| |__
|__ __| form for samle boks...