Req. Portland
Fra : Na-l-as420

Dato : 03-11-03 14:08

Hai

Jeg søger den danske film : Portland
Vil helst ha den på VHS, men kan ikke købes nogen steder, så hvis nogen har
et VHS bånd som er fin fin, så vil jeg gerne købe det. Og alternativet er at
der er en som vil rippe den til mig i perfekt q. Helst i DivX og 640x480 i
700mb rip
Anyways, skriv en e-mail til mig hvis du kan hjælpe og lad os finde udaf
hvad vi så gør.

Fra : CNS

Dato : 03-11-03 15:32

Ja, hvorfor er den film egentlig ikke udgivet på DVD endnu??!!

/Christian

Fra : spæf

Dato : 03-11-03 17:03

Citat: "Hvaa, mixer du ?"
"Ja, men så holder du håret ! "

Sagt med drevent nordjysk accent.....fantastisk, bedste dialog i dansk film
nogensinde

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 03-11-03 17:31

spæf wrote:
> Citat: "Hvaa, mixer du ?"
> "Ja, men så holder du håret ! "
>
> Sagt med drevent nordjysk accent.....fantastisk, bedste dialog i
> dansk film nogensinde

"Så skal vi vel ha' toast?"

Fra : spæf

Dato : 03-11-03 23:17

> "Så skal vi vel ha' toast?"

Ja, den havde jeg glemt. Uforligneligt.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : David T. Metz

Dato : 03-11-03 15:46

Na-l-as420 skriblede:
> Hai
>
> Jeg søger den danske film : Portland
> Vil helst ha den på VHS, men kan ikke købes nogen steder,

Du kan (måske - afhængigt af din kommune) låne den på biblioteket:
http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field2=titel&term2=portland&term8[]=ma%3D%28th+eller+nh%29&start=1&origin=sogning&step=1&element=L

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: