2 forskellige version af Labyrinth???
Fra : FatPete

Dato : 03-11-03 13:33

Inde på www.softxchange.dk kan der købes 2 forskellige versioner af filmen
labyrinth... Begge region 2...

Nogen der ved hvad forskellen er på de to? udover prisen! :)

Mvh Peter

Fra : No Humor Man

Dato : 03-11-03 13:46

FatPete wrote:
> Inde på www.softxchange.dk kan der købes 2 forskellige versioner af filmen
> labyrinth... Begge region 2...
> Nogen der ved hvad forskellen er på de to? udover prisen! :)
> Mvh Peter
Forskellen er SuperBit.

SuperBit er, iirc, i en højere opløsning end almindelige udgaver, da der
er sparet på plads ved ikke at have extra features og en animationsmenu.
Den ekstra plads bliver så brugt til at filmen kan fylde disken helt
ud uden fancy dikkedarer.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : FatPete

Dato : 03-11-03 13:51

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er sparet på plads ved ikke at have extra features og en animationsmenu.
> Den ekstra plads bliver så brugt til at filmen kan fylde disken helt

Hmm.... Hvilken af de 2 vil i så anbefale? Kan ik helt bestemme mig for om
jeg hellere vil ha en højere opløsning fremfor ekstra features! :-/

Hvad siger i?

Mvh Peter

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 03-11-03 15:35

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hmm.... Hvilken af de 2 vil i så anbefale? Kan ik helt bestemme mig for om
> jeg hellere vil ha en højere opløsning fremfor ekstra features! :-/

Jeg har den almindelige og billedet er flot. Ka' ikke lige huske om den er
anamorfisk.

SVJH er dokumentaren ret god.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : CNS

Dato : 03-11-03 15:33

Der skulle ikke være så voldsom stor forskel på billedet på de to udgaver..
jeg har også den "gamle" (alts ikke superbit) - og dokumentaren er rigtig
god... billedet skulle iøvrigt være anamorphic på begge udgaver..

/Christian

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-11-03 15:37

FatPete skrev:

> Hmm.... Hvilken af de 2 vil i så anbefale? Kan ik helt
> bestemme mig for om jeg hellere vil ha en højere opløsning
> fremfor ekstra features! :-/

Jeg ville absolut vælge udgaven med ekstra features. I forvejen er
dvd-kvaliteten et kvantespring i forhold til vhs, og på mit ældre tv vil
jeg med garanti ikke kunne se forskel på kvaliteten alligevel.

--
Mvh. Peter

Fra : flemsus

Dato : 03-11-03 17:16

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hmm.... Hvilken af de 2 vil i så anbefale? Kan ik helt bestemme mig
> for om jeg hellere vil ha en højere opløsning fremfor ekstra

Der er også DTS lyd på superbit versionen og der er der stor forskel synes
vi her i huset. Konen har begge versioner.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Emil Rune

Dato : 03-11-03 19:04

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> er sparet på plads ved ikke at have extra features og en animationsmenu.
> Den ekstra plads bliver så brugt til at filmen kan fylde disken helt

Der er ikke tale om højere opløsning; dvd formatet ligger helt fast på
720x576 pxl. Det Superbit kan tilbyde er tilgengæld "lettere" komprimering
(og dermed, teoretisk set, bedre billede) og så DTS lydmix.

Hilsen Emil