Emne til forældrediskussion.
Fra : Fischer

Dato : 03-11-03 11:35

Haster - helst svar senest i aften (3/11) kl. 19.00 (hvor jeg skal udsende
oplæg).
Jeg kan godt se at der ikke er så meget trafik i denne gruppe, men jeg
prøver alligevel.

Jeg er blevet sat til at arrangere diskussionsaften for ca. 15 forældre
(klasseforældreråd), men mangler et godt emne.
Der skal først være intro i hele forsamlingen, hvorefter jeg regner med at
der bliver delt op til gruppediskussion.
Der er ikke noget dybere formål med aftenen end en god diskussion, men det
gør ikke noget hvis der skulle falde nogle gode ideer af til
skolebestyrelsen.

De hotte emner 'Mobning' og 'Motion/kost' har været brugt, så alle andre
ideer er meget velkomne.
På forhånd tak!

*Fischer

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 03-11-03 12:09

Hvilken klasse - det er ikke helt ligemeget!!

HP

Fra : Fischer

Dato : 03-11-03 12:26

> Hvilken klasse - det er ikke helt ligemeget!!

0 - 7 klasse. Altså blandet godt og grundigt.

*Fischer

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 03-11-03 13:17

Frede Bräuer har en artikel i Samvirke om kost - adfærd - indlæringsevne.
Meget spændende læsning. Han er kendt for gode foredrag og anbefales af
vores psykologpraktikant, Se hans site: http://www.webkost.dk
for at få ideer.

VH Birgitte

Fra : Fischer

Dato : 04-11-03 06:01

Tak for alle forslag.
En venlig sjæl sendte mig et godt forslag pr. mail. Så diskussionen kommer
til at handle om at motivere/klargøre eleverne til undervisning (opdragelse,
urolige børn, lektier osv).
Hvad er skolens ansvar og hvad er forældrenes ansvar.

*Fischer

Fra : Henning Sørensen

Dato : 04-11-03 07:35

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Et aktuelt og spændende emne !
Vi er nok mange, der ser frem til at høre mere om Jeres diskussion.

Henning.