mini ferrari
Fra : Rasmus

Dato : 03-11-03 09:07

http://static.hugi.is/misc/movies/ferrari312.rm

Kræver squ da noget indsigt at bygge sådan en.

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 03-11-03 09:18

> Kræver squ da noget indsigt at bygge sådan en.

Jeg måbede lidt, da han startede motoren.

En 12 cylindret mini ferrari motor, det er sgu sejt lavet!

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Korsgaard Laursen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-11-03 09:44

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> wrote in message
> http://static.hugi.is/misc/movies/ferrari312.rm
>
> Kræver squ da noget indsigt at bygge sådan en.

....og tid, teknisk snilde og masser af kærlighed...
Jeg skvattede sgu ned af stolen her - fedt klip! Tak for det.
Hvad hedder manden, og hvor kommer han fra?

Respekt herfra!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jørgen L

Dato : 03-11-03 12:46

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> http://static.hugi.is/misc/movies/ferrari312.rm
>
> Kræver squ da noget indsigt at bygge sådan en.

Hold da op det var imponerende.

Hilsen jørgen

---

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 03-11-03 13:00

Hej
Hvilken program bruger i til at se filen?
PFT.
Torben

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 03-11-03 13:46

"Torben Frederiksen" <torbenf@NOSPARMpost12.tele.dk> wrote in message news:3fa6435c$0$262$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> Hej
> Hvilken program bruger i til at se filen?

RealPlayer... www.real.com

/Jakob

Fra : ThomasS

Dato : 03-11-03 14:22

> http://static.hugi.is/misc/movies/ferrari312.rm
>
> Kræver squ da noget indsigt at bygge sådan en.

Arh, hvad?

Han trænger sgu' da til en kone!!!

Ellers et noget fedt projekt!
Men 12 ÅR?

/ThomasS

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-11-03 16:09

Rasmus wrote:

> http://static.hugi.is/misc/movies/ferrari312.rm
>
> Kræver squ da noget indsigt at bygge sådan en.

Åbenbart bare billeder og en pæn portion tålmodighed?!?

Helt ekstremt projekt, jeg sidder bare og undrer mig over at han
ikke byggede det i 1:1 nu han var igang..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-11-03 16:35

Thomas Strandtoft wrote:

> Åbenbart bare billeder og en pæn portion tålmodighed?!?

.... Men helt vildt projekt, det er ikke ofte man ser personer gå så
meget op i en ting.

> Helt ekstremt projekt, jeg sidder bare og undrer mig over at han
> ikke byggede det i 1:1 nu han var igang..

Måske han håber på, at Ferrari vil bytte med en 1:1 Ferrari ? .. Han kan
jo sikkert godt lave en større version lidt hurtigere end den lille, han har
jo prøvet at lave motoren osv. før, nu skal de bare være lidt større..

Den lyder bare rigitg lækkert

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : RpR

Dato : 03-11-03 18:23

> Helt ekstremt projekt, jeg sidder bare og undrer mig over at han
> ikke byggede det i 1:1 nu han var igang..

Så ville han sikkert få samme bøvl som polakken der byggede sig MB's
flagskib, FØR de kom af samlebåndet, kun udfra en legetøjs model af bilen.
Ret sejt lavet =)
Kan smide klippet op til dem der har lyst, det er på tysk.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Thomas

Dato : 03-11-03 19:20

Jatak ;)

Mvh

Thomas

Fra : RpR

Dato : 03-11-03 22:44

> Jatak ;)

Værsgo'

http://81.7.135.211/moped1/images/RpR/stuff/video/

Videoen kræver de to plugins der ligger i mappen.

Fra : Thomas

Dato : 03-11-03 23:56

FUCK!!!!!!!! LOOOL, en fræksak ;)

Mvh

Thomas

Fra : René Lønstrup

Dato : 03-11-03 18:35

Thomas Strandtoft wrote:
> [...]

Jeg kan huske at jeg så det over Discovery engang - men det er lige
imponerende hver gang

Gad vide hvad sådan en 100cc 12 cylindret mini-motor yder? - Det må jo
næsten være næste projekt - et miniature rullefelt
Han har jo lavet en gearkasse og åbenbart også drivaksler etc., så det
skulle jo nok være muligt at få den målt ;)

> Åbenbart bare billeder og en pæn portion tålmodighed?!?

"En pæn portion"? Dét må da være årets underdrivelse

> Helt ekstremt projekt, jeg sidder bare og undrer mig over at han
> ikke byggede det i 1:1 nu han var igang..

Hehe, ja - det funderede jeg også over... Men det ville selvfølgelig ikke
være nær så imponerende (dét er jo blevet gjort - godt nok af Ferrari, men
alligevel)..

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-11-03 21:54

"René Lønstrup" wrote:

> Gad vide hvad sådan en 100cc 12 cylindret mini-motor yder? - Det må jo
> næsten være næste projekt - et miniature rullefelt

Klart!

> Hehe, ja - det funderede jeg også over... Men det ville selvfølgelig ikke
> være nær så imponerende (dét er jo blevet gjort - godt nok af Ferrari, men
> alligevel)..

Fuck "imponerende" når man sidder bag rattet på en Ferrari 312..

--
Hygge..
Thomas