Film database?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 03-11-03 08:18

Hej

Jeg skal have lavet en liste over mine 300 DVD film.
Før i tiden brugte jeg Microsoft Access.

Er der nogen der kender et godt program til det?
Det skal kunne indeholde 5-6 rækker (titel, instruktør etc...)

Håber at høre fra jer

På forhånd tak

Rune

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 03-11-03 08:39

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der kender et godt program til det?
> Det skal kunne indeholde 5-6 rækker (titel, instruktør etc...)

There is only one way to fly:

http://www.dvdprofiler.com

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 03-11-03 20:19

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> wrote in message

> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message

> There is only one way to fly:
>
> http://www.dvdprofiler.com

Har installeret det nu og indtastet de første 130 film, men kan man printe
en liste ud over sine film i det program? uden at få cover og alt muligt
skidt med?

Rune

Fra : Jan Andersen

Dato : 03-11-03 21:44

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en liste ud over sine film i det program? uden at få cover og alt muligt

Hejsa.

Jeg bruger DvdProfiler, og det er rimeligt nemt at tilpasse den så der kun
kommer det med på udskrifter og skærm som man vil have.

//Jan

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-11-03 22:15

Rune Vestergaard escribió / skrev

> Har installeret det nu og indtastet de første 130 film, men kan man
> printe en liste ud over sine film i det program? uden at få cover
> og alt muligt skidt med?

Ja, fra deres hjemmeside kan du downloade reports. Der er flere hundrede
forskellige til rådighed.
Man kan også uploade sin samling så den kan ses online.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-11-03 22:17

On Mon, 3 Nov 2003 20:19:01 +0100, "Rune Vestergaard"
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>en liste ud over sine film i det program? uden at få cover og alt muligt

Værktøjer/Rapporter

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 03-11-03 11:26

> Jeg skal have lavet en liste over mine 300 DVD film.
> Før i tiden brugte jeg Microsoft Access.
>
> Er der nogen der kender et godt program til det?
> Det skal kunne indeholde 5-6 rækker (titel, instruktør etc...)

Jeg skriver mine film ind i Excel (når jeg husker det)

/JeppeM

Fra : Stefan Holm

Dato : 03-11-03 15:32

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> writes:

> Jeg skriver mine film ind i Excel (når jeg husker det)

Ren tekst eller HTML fungerer også fint.

--
Stefan Holm
"Evil toenails."

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-11-03 14:07

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> writes:

> Jeg skal have lavet en liste over mine 300 DVD film.
> Før i tiden brugte jeg Microsoft Access.
>
> Er der nogen der kender et godt program til det?
> Det skal kunne indeholde 5-6 rækker (titel, instruktør etc...)

Jeg har selv lavet et system i PHP og MySQL, det virker fint og jeg
kan vælge hvem der må se hvilke oplysninger. Den offentlige liste kan
ses på http://www.trinekc.dk/Film/dvd.php

Det var dog ikke primært til film jeg lavede det, men til vores bøger.
Men det er jo småting der skal ændres, når man først har lavet det, så
nu har vi både bøger og film skrevet op.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-11-03 15:36

Rune Vestergaard <runwest@post6.tele.dk> skrev:

> Er der nogen der kender et godt program til det?
> Det skal kunne indeholde 5-6 rækker (titel, instruktør etc...)

Hvad med:

http://www.wensoftware.com/MovieLibrary/

Så sørger IMDB for resten.

Mark

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-11-03 17:02

Rune Vestergaard wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der kender et godt program til det?
> Det skal kunne indeholde 5-6 rækker (titel, instruktør etc...)

Jeg kan anbefale http://minefilm.dk

/David