Kraftwerk 14+15 feb. i KB hallen?
Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 03-11-03 03:13

Undre mig lidt over at der ikke er andre der har skrevet omkring
dette???
Hørte det selv som et rygte, har søgt på deres eget site uden at finde
noget der antyder at de kommer men...

http://www.aok.dk/E/E/CPHDK/0001/52/32/
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=292281

Der må jo være noget om snakken

Har snuset mig frem til at det er TDC der kommer til at stå for salget,
nogle der nogensinde har prøvet at købe en koncertbillet af et
tele(selv)skab?
Tja... Nu må vi se, men jeg smutter sgu da lige ned i den lokale biks
for at høre i morgen 09:00 *S*

//Beach

Fra : Kobbe

Dato : 04-11-03 11:47

> Har snuset mig frem til at det er TDC der kommer til at stå for salget,
> nogle der nogensinde har prøvet at købe en koncertbillet af et
> tele(selv)skab?

Ellers kan man prøve på www.billetmaskinen.dk.

/Kobbe

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 05-11-03 03:34

Kobbe skriver:

> Ellers kan man prøve på www.billetmaskinen.dk.
> /Kobbe

Har fået fingerne i billetterne, undrede mig også bare lidt over at der ikke
var en eneste her inde der havde skrevet eller opdaget at de kom til DK.
Sidst de var her var der rigtig meget skriven frem og tilbage!
BTW så købte jeg dem igennem billetmaskinen

//Beach