Hvad er en BMW (K100) kåbe lavet af ??
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 03-11-03 00:13

Jeg skal have lappet lidt på min kåbe. Den lille skade jeg vidste den havde
da jeg købte den er lidt større end spartelmasse
kan klare alene. Tilsyneladene er det et hvidt fibermateriale. Jeg håber det
er glasfiber da det er det lettest tilgængelige for mig.

Om så den er lavet af ost -- bare polyester kan hæfte på skidtet.

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
/*********
Som åbenbart ikke er blevet klogere og igen går totalt bananas og flår sin
næsten nye (16 år) bimmer fra hinanden for at give den en total oplakering
mm..
*******/

Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Soren Lindholt

Dato : 03-11-03 11:53

Bent Erik Thomsen <use_address_in_signature@poet.dk> wrote in article
<3fa58f5f$0$29309$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
sin
> næsten nye (16 år) bimmer fra hinanden for at give den en total

Hov, jeg har stadig det der sædebetræk til dig.... vi må snart ses. Måske
sku man lege skydegal på onsdag...

Søren

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 03-11-03 22:30

Soren Lindholt wrote:
> [...]
>>
> Hov, jeg har stadig det der sædebetræk til dig.... vi må snart ses.
> Måske sku man lege skydegal på onsdag...

Ja vi har faktisk savnet dig dernede !

Tag det med onsdag

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-11-03 23:00

Bent Erik Thomsen wrote:

> Ja vi har faktisk savnet dig dernede !
>
> Tag det med onsdag
>
> mvh

Grrr.... kom lige på, vi øver jo med motortosse bandet om onsdagen... skal
se...

--
Søren
motortosse.dk

Fra : p.jarnbak

Dato : 03-11-03 13:26

"Bent Erik Thomsen" <use_address_in_signature@poet.dk> wrote in message
> [...]
det
> er glasfiber da det er det lettest tilgængelige for mig.

Jeg har brugt epoxy lim med godt resultat.Det var et af gevind stykkerne
foran der var knækket af.(de 4 til kåbeophæng omkring forlygte).Plus
en revne i siden der fik lim på bagsiden.Du skal nok bruge noget der hærder
langsomt,
da det har mere styrke
Hej Palle.