Forkert driver?
Fra : Søren Madsen

Dato : 02-11-03 23:23

Min far har et Diamond viper v550 agp 16mb kort.
på driverguide.com fandt jeg nedenstående og installerede. Nu spørger jeg
måske dumt, men når man bruger computeren forsvinder desktop-ikonerne ved
markering eller når et andet billede har dækket over dem, indtil man
opdaterer via højreklik. Når man åbner et vindue kan man bruge det som et
gigantisk desktop-viskelæder. Er det relateret til driveren eller er det
noget helt andet?

Manufacturer:
Diamond Multimedia

Device Type:
Video Adapters

Model:
Viper V550 ,V770 and V730

File Name:
v770_w9x_368.exe

Size:
2567881 bytes

OS:
Windows 95 & Windows 98

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 03-11-03 03:00

Søren Madsen wrote:
> [...]
> gigantisk desktop-viskelæder. Er det relateret til driveren eller er det

Ikke til at sige, men hent en reference driver hos www.nvidia.com.

Dit Viper 550 kort er et Nvidia TNT basseret kort så du kan bruge deres
drivere og de er sikkert nyere.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 08:21

Søren Madsen wrote:
> [...]
> gigantisk desktop-viskelæder. Er det relateret til driveren eller er det

Det lyder helt klart som en Windows-installation der er gået i kludder.

Jeg kan ikke forestille mig at det skulle være et problem med driveren,
for så ville alle med det kort og Windows 98 have brokket sig til
forhandler og/eller Diamond dengang de købte det.