Ny dansk Yamaha FJ klub (fjclub.dk)
Fra : Lars K. Hansen

Dato : 02-11-03 22:34

Hej med jer,

For de heldige ejere af en Yamaha FJ1100, FJ1200, FJR1300 eller XJR1300, er
der kommet en mærke klub for denne. Her følger lidt baggrund om klubben.

Det startede med at Jon Hofberg fra Langeland skrev en annonce i Touring Nyt
nr. 6. Her spurgte han om der var andre der var interesserede i en mærke
klub for FJ'eren (Yamaha FJ1100, FJ1200 og FJR1300).

Jon fik herefter en hel del henvendelser fra folk over hele landet som
syntes det var en god idé. Der blev så arrangeret et møde hos Odense Touring
Klub på Fyn som jo lå dejligt centralt. Her var vi 18 FJ ejere som mødtes.

På mødet var der ikke forberedt noget konkret oplæg til hvad klubben skulle
stå for, dette var overladt til de fremmødte og folk havde mange idéer. Alle
de fremmødte kunne hurtigt blive enige om at det kunne være rigtig sjovt at
mødes på denne måde nogle gange årligt FJ ejere imellem.

For at kunne kommunikere sammen og i øvrigt have et nemt samlingssted, blev
det besluttet, at vi først og fremmest skulle have en hjemmeside. Denne
hjemmeside skulle så gerne have et forum, hvor folk kunne komme i kontakt
med hinanden.

I dag har vi så fået en hjemmeside samt en mail liste for medlemmerne op at
stå. Hjemmesiden skal bruges til at kommunikere på og være stedet hvor man
finder information om klubben, aktiviteter, etc. Mail listen vil blive brugt
til at annoncere større ting som møder, etc.

Klubben forsøges kørt så ikke kommercielt som muligt og med så lidt arbejde
som muligt. Dette medfører at vi ikke sender klubblade, etc. ud til
medlemmerne men at alt så vidt muligt vil foregå via hjemmesiden og mail
listen. Til gengæld betyder det også at medlems kontingentet er minimalt,
p.t. betales kr. 50.- i indmeldes gebyr og et evt. årligt gebyr vil næppe
kunne blive større.

Vi er i dag oppe på ca. 30 medlemmer, men vil selvfølgelig meget gerne have
flere. Besøg vores hjemmeside og se lidt mere om, hvem vi er.

Med venlig hilsen,
Lars Kalmar Hansen, FJ Club

Fra : Lars K. Hansen

Dato : 03-11-03 18:02

Jeg er blevet spurgt om klubbens webadresse da den ikke står i body. Den er
http://www.fjclub.dk eller http://fjclub.dk som der står i message header.

Så skulle den være på plads

/Lars

Fra : Armand

Dato : 03-11-03 19:36

Lars K. Hansen <lkh@fjclub.dk> skrev i en
> [...]

Hva' mæ' J-dagen i Fredericia om to uger??

Informér dig/jer i Grewy's tråd, startende med: Link:

--
Armand.

Fra : Lars K. Hansen

Dato : 03-11-03 20:48

Joe tak, det lyder hyggeligt .. men hold kaeft hvor er det langt væk

/Lars 3660 Stenløse

Fra : Armand

Dato : 04-11-03 22:25

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> Joe tak, det lyder hyggeligt .. men hold kaeft hvor er det langt væk
> /Lars 3660 Stenløse

Det gælder da vel ikke flertallet af FJ-ejere i dén forsamling i nu er?
Læg blot ideen på FJ-sitet - Alle er velkomne!
Så må du som bæltskrækker jo blive hængende og tænke på hvad der nu går din
næse forbi af FJ-snak m.m. (især m.m.!!)

--
Armand.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-11-03 21:08

"Lars K. Hansen" <lkh@fjclub.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> For de heldige ejere af en Yamaha FJ1100, FJ1200, FJR1300 eller XJR1300,
er
> der kommet en mærke klub for denne. Her følger lidt baggrund om klubben.

Sikke da en dum klub hvis man er så "uheldig" at eje en XJR1200...

Asger
ZX-10