Fjerne border om en <iframe>
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-11-03 22:33

Hej

Jeg har på http://e-billeder.quercus.palustris.dk/ en <iframe> med en
indkøbskurv i. I mit stylesheet har jeg sat border: 1px solid #222222;
om kurven. Det gør i mozilla at borderen har samme farve som baggrunden
og dermed ikke ses.

Men min IE 5 insisterer på at vise en sort/hvid border om denne iframe -
hvorfor? Og mere vigtigt: Hvordan får jeg den til at holde op?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 23:06

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev :

>Men min IE 5 insisterer på at vise en sort/hvid border om denne iframe -
>hvorfor? Og mere vigtigt: Hvordan får jeg den til at holde op?

Hvad mener border: none i stedet for at definere en border?
--
Knud

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-11-03 23:23

On Sun, 02 Nov 2003 23:05:59 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Hvad mener border: none i stedet for at definere en border?

Det hjalp heller ikke.
Men en frameborder="0" inden i tagget gjorde udslaget.

http://www.gartneriet.dk