Ebert/Michelsen - har de set filmen inden ~
Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 14-04-01 11:17

Nogle gange kan man godt foranledes til at tro at disse anerkendte anmeldere
ikke har set de film de anmelder. Her er to eksempler:

Ole Michelsen:
Alien Resurection: 4 ud af 5 hatte

Roger Ebert:
Anaconda: 3½ ud af 4 stjerner

Hvad går der galt, især i sidstnævnte anmeldelse?????

Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
http://www.eskejensen.dk/rene

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm.
Nyt billede d. 30/1-01:
http://www.eskejensen.dk/rene/prinsessen2.jpg

Fra : B. Kjeldsen

Dato : 14-04-01 11:43

"Rene Eske Jensen" <renenews@eskejensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
anmeldere
> ikke har set de film de anmelder. Her er to eksempler:

Hvad er der galt her, Alien Resurection (4) har da en franks instruktør
såvidt jeg husker, og det går da meget godt i spænd med at Ole Michelsen kan
lide den. Jeg synes forøvrigt også den er rigtig god, jeg ved godt at der
ikke er mange der deler min mening, men hvis Alien historierne havde holdt
sig til Alien, Aliens og Alien - Resurection, så havde triologien bestået af
tre fede og i forhold til hinanden forskellige film. Det skal dog siges at
babymonstret til sidst er lidt kikset.

> Roger Ebert:
> Anaconda: 3½ ud af 4 stjerner

Ja jeg har ikke set Anaconda, og fra hvad jeg har hørt, så ville det også
være spild af tid, så her har du nok ret i at et eller andet er gået galt.
Hvor anmelder Roger Ebert?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-04-01 12:26

"B. Kjeldsen" wrote:

> [...]
> tre fede og i forhold til hinanden forskellige film. Det skal dog siges at

Jeg syntes også Alien Resurrection er ret fed og helt på højde med de
andre Alien-film. Jo, babymonsteret er kikset, men det er IMHO også det
eneste der er galt med den film.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 14-04-01 12:01

Hej "Rene Eske Jensen" <renenews@eskejensen.dk>

>Anaconda: 3½ ud af 4 stjerner
>Hvad går der galt, især i sidstnævnte anmeldelse?????

Tja, jeg så et par glimt fra den da de sendte den fra tv3, men jeg
opgav ret hurtigt, længe siden jeg har set mage til l¤#%rt.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : harry

Dato : 17-04-01 11:54

yes, den er shit. og så alligevel lidt (ufrivillig?) morsom. især jon
voights jungle-mand!
jennifer lopez i stram undertrøje er jo heller ikke at kimse af!

harry

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-04-01 14:04

Rene Eske Jensen <renenews@eskejensen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b9829$1l9$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Roger Ebert:
> Anaconda: 3½ ud af 4 stjerner
>
> Hvad går der galt, især i sidstnævnte anmeldelse?????

Hør nu her. Det er jo smag og behag ! Jeg synes f.eks Anaconda er rigtig
underholdende.

Læs nu Roger Ebert's anmeldelse af Anaconda ordentligt. Han HAR faktisk set
filmen, og synes tilfældigvist at den er god.

Hvad er problemet !? Skal vi allesammen ha' din smag ?

Thomas

Fra : wizz

Dato : 14-04-01 15:42

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Læs nu Roger Ebert's anmeldelse af Anaconda ordentligt. Han HAR faktisk
set
> filmen, og synes tilfældigvist at den er god.

Hvor anmelder Roger Ebert???

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-04-01 16:03

wizz <killgore20@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b9nau$e2n$1@sunsite.dk...

> "Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >
> KLIP

> set
> >
> Hvor anmelder Roger Ebert???

Det gør han her:

http://www.suntimes.com/ebert/ebert.html

Thomas

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 14-04-01 17:58

"Rene Eske Jensen" <renenews@eskejensen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Roger Ebert:
> Anaconda: 3½ ud af 4 stjerner
>
> Hvad går der galt, især i sidstnævnte anmeldelse?????

I mine øjne er Michelsen bestemt ikke anderkendt - bare en filmanmelder med
hang til det franske....

At jeg så er enig med ham om at Resurection er en OK film er noget andet, 2
og 3 var da ens, det var på tide de kom op med noget nyt