Hejsa er der en der kan fortelle mig hvor ~
Fra : pyrus

Dato : 02-11-03 21:57

Hejsa er der en der kan fortelle mig hvor man kan hente mp3 musik ned når
man har ( WEBSPEED )

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 02-11-03 22:28

pyrus wrote:

> Hejsa er der en der kan fortelle mig hvor man kan hente mp3 musik ned når
> man har ( WEBSPEED )

www.mp3.com

Mvh

Bruno

Fra : Henrik S.

Dato : 03-11-03 17:21

pyrus wrote:
> Hejsa er der en der kan fortelle mig hvor man kan hente mp3 musik ned
> når man har ( WEBSPEED )

Tjaa TDC har en udemærket Online musik butik hvor man kan betale og
hente mp3 filer..
Men mange brokker sig efter sigende over kvaliteten af mp3 filerne..

Forsøg dig frem...

Er du udeefter Ulovlige varer skulle du nok ikke liiige starte her...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-11-03 18:06

"Henrik S." <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse
> Tjaa TDC har en udemærket Online musik butik hvor man kan betale og
> hente mp3 filer..

hvor ?

> Men mange brokker sig efter sigende over kvaliteten af mp3 filerne..

sikkert fordi det ikke er mp3 men wma i stedet

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : JHH

Dato : 03-11-03 20:02

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa68aea$0$27378$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Henrik S." <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse
>
> hvor ?

> sikkert fordi det ikke er mp3 men wma i stedet

Wma er bedre lydmæssigt end mp3!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-11-03 20:13

"JHH" <jhh@> skrev i en meddelelse
> Wma er bedre lydmæssigt end mp3!

nå, jeg har nu godt nok en lidt anden oplevelse af det, men pyt med det.
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Henrik S.

Dato : 04-11-03 18:10

Her: http://musik.tdconline.dk/

> sikkert fordi det ikke er mp3 men wma i stedet

Tjoo det kan godt være, har ikke prøvet det.. Men jeg mener så bestemt
at have læst det et sted.. ;)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.