Aloe vera mod lactoseintolerans??
Fra : Camilla List

Dato : 02-11-03 21:48

Jeg har forbyligt fundet ud af, at jeg er meget intolerant over for
lactose - jeg kan overhovedet ikke tåle nogen former for mælkeprodukter. Jeg
er selvfølgelig ret ked og irriteret over dette, men har fundet ud af
hvordan jeg kan leve uden...
Mit håb er, at det ikke er permanent, at jeg kommer til at kunne tåle mælk
igen. Men jeg har overvejet meget kraftigt, at prøve noget drikke-aloe vera,
for at se om det kunne hjælpe..? Er der nogen der har erfaring for, om det
hjælper på lactoseintolerans? Eller bare erfaringer med drikke-aloe vera?
Med Venlig Hilsen
Camillalist@hotmail.com

Fra : arc@na

Dato : 02-11-03 22:08

"Camilla List" <clist@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> har erfaring for, om det hjælper på lactoseintolerans? Eller bare
> erfaringer med drikke-aloe vera? Med Venlig Hilsen

Drikke-aloe er glimrende til nogle tifælde af betændelse i
tarmslimhinden. Det har jeg selv erfaringer med. Jeg bruger altid enten
drogeriets, da den er billig, eller køber det i 5-10-liters dunke hos en
grossist af mit bekendtskab.

Men Aloe er altså IKKE et panacé, som kan helbrede allergier, fjerne
kræft, udrydde lus og meget andet. Det kan bruges ud- og indvortes til
hud, hår og slimhinder - slut, prut, finale.

Jeg har selv en Aloe i min vindueskarm - det kan anbefales, men ikke til
at helbrede allergier med.

--
Med venlig hilsen - arc@na
"Tattoos are cool." "Yeah, I wish I was born with one." "You're not born

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 03-11-03 12:48

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message
> [...]
> tarmslimhinden. Det har jeg selv erfaringer med. Jeg bruger altid enten
> drogeriets, da den er billig, eller køber det i 5-10-liters dunke hos en

hey.......kunne jeg også købe noget aloe vera?
Eller er der forresten ikke noegt med at en dunk kun kan holde sig i en
måned efter åbning?

jan,Århus

Fra : arc@na

Dato : 03-11-03 14:08

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> wrote in

> hey.......kunne jeg også købe noget aloe vera?

Du kan jo bare gå i din lokale helsekostforretning eller Matas og bede
dem skaffe en literflaske af Drogeriets hjem til dig, hvis de ikke lige
har det på lager.

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 09-11-03 21:31

> [...]
>
> Du kan jo bare gå i din lokale helsekostforretning eller Matas og bede
> dem skaffe en literflaske af Drogeriets hjem til dig, hvis de ikke lige

jeg ville jo hamstre hos en grossist lige som dig........dit svar kan jeg
ikke bruge til noget

Fra : arc@na

Dato : 10-11-03 17:03

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> wrote in news:3faea411$0$95049
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> jeg ville jo hamstre hos en grossist lige som dig........dit svar kan jeg
> ikke bruge til noget

Synd...

arc@na
Blessed are the Fundamentalists, for they shall inhibit the earth.

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-12-03 22:19

> Jeg har selv en Aloe i min vindueskarm - det kan anbefales, men ikke til
> at helbrede allergier med.
Du bruger den vel ikke til at drikke af?
I så fald er du modigere end loven tillader.
Udvortes er den perfekt, men indvortes som spørgeren spørger om... ?

Timo

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 01:01

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in news:3fcfa4d6$0$69936
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Du bruger den vel ikke til at drikke af?
> I så fald er du modigere end loven tillader.

Du er mere end almindelig dum.

*PLONK*

arc@na
Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Fra : Timo Jensen

Dato : 12-12-03 16:22

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in message
> Du bruger den vel ikke til at drikke af?
> I så fald er du modigere end loven tillader.
> Udvortes er den perfekt, men indvortes som spørgeren spørger om... ?
Har du fortrudt dit indlæg Arcana?
Eller vil du bare ikke svare?

Timo

Fra : Mieskiewicz

Dato : 19-12-03 18:35

Hej Camilla

Jeg drikker aloevera fra FLP. Ikke mod lactoseintolerans, men mod allergi
for bl.a. husstøvmider, birkepollen og tobak. Jeg har drukket aloevera siden
marts 2003. For mig er det nu blevet en livsstil. Aloeveraen har medført at
jeg er blevet som født på ny. Aloeveraen har virkelig renset ud i min krop.
Jeg sover nu ca 1-1 ½ time mindre pr. døgn.
Sofaen kaster sig aldrig op på ryggen af mig mere. Mine symptomer på stress
er væk. Jeg har ellers prøvet at være sygemeldt med stress 2 gange. Jeg har
fået et kæmpe overskud, som både jeg og min familie nyder rigtig godt af.
Men hensyn til mine allergier er det kun tobakken, der generer mig lidt, så
det er fedt efter 20 år med allergi.
Aloevera er ikke en kur men vedvarende
Men der er mange firmaer der producerer Aloe Vera, så du skal se dig godt
for, da der er stor forskel på den måde geleen er behandlet på efter høsten.
Og demed også af den kraft, som aloeveraen har.
Efter dette er jeg selv blevet forhandler af produkterne, så kan jeg nemlig
få dem til indkøbspris.

En anden ting du skal tænke over, er at det måske kan være en kombination af
allergi og candidasvamp. Også her er Aloeveraen super god.

Såfremt du har lyst til at høre mere, så send mig en mail

Med venlig hilsen
Dorthe Mieskiewicz
Aktivkilden@mail.dk

Fra : arc@na

Dato : 21-12-03 17:30

"Mieskiewicz" <Aktivkilden@mail.dk> wrote in

Reklamer er ikke velkomne i gruppen!

FUT dk.admin.netikette

arc@na
Kommunisterne dræbte kun 100 millioner -
LAD OS GIVE DEM EN CHANCE TIL!

Fra : Padmé Amidala

Dato : 03-11-03 07:31

Tvivler på det har nogen indvirkning på din intolerans..men mener at
kineosiologer kan hjælpe dig med det...

VH
Padmé