Køb af neopren
Fra : Bengtsons

Dato : 02-11-03 21:41

Hej
Jeg mangler neopren i metermål, til at lave MC vintertøj.
Hvor kan jeg købe det ?
Hvilke kvaliteter findes der ?
Er der nogle gode hjemmesider man kan blive klog af ?
Er der en der har en tør/våddragt i stor størrelse (190cm og 100kg) der er
revnet og flosset billigt til salg ?
Mvh
Anders
Gazelle V1

Fra : Poul B-H

Dato : 03-11-03 03:33

Diving 2000 i Odense har skaffet mig noget. Der er også en dykkerforretning
i Århus, som, ihvertfald tidligere, selv syede dragter. Kan ikke lige huske
navnet.

Poul B-H

Fra : René Rye Larsen

Dato : 03-11-03 06:43

Aquatic Marine http://www.aquatic.dk - hvor jeg selv tidligere har købt en
plade neopren. Du skal have fat i systuen.
/René

Fra : Lars K.

Dato : 03-11-03 12:33

> Aquatic Marine http://www.aquatic.dk - hvor jeg selv tidligere har købt en
> plade neopren. Du skal have fat i systuen.
> /René

Hvad skal man forvente at neopren koster?

lars