Gran Canaria
Fra : lover

Dato : 02-11-03 20:36

Hejsa

Ja det blev ikke Thailand til jul,men Gran Canaria.
Jeg vil derfor høre om nogen har nogle gode oplysninger ang. hvad man skal
se osv.
Vi skal bo et sted der hedder Arguineguin og har lejet bil i 5 dage.
Hvad skal vi se? kom med gode oplysninger om hvad der er i området,og hvad
der absolut må ses.
Vi vil også gerne høre hvad man skal passe på dernede,og er badevandet
varmt ?der er opvarmet pool på hotellet,men hvordan er havvandet?
Vi håber på mange gode oplysninger evt. gode link.

hilsen Jens

Fra : Vibze

Dato : 08-11-03 18:42

"lover" <likeyou2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> varmt ?der er opvarmet pool på hotellet,men hvordan er havvandet?
> Vi håber på mange gode oplysninger evt. gode link.

Vi holdt jul på Gran Canaria sidste år.
Badevandet 18-20 grader, fin strand især ved Anfi Beach, som ligger imellem
Arguineguin og Puerto Rico.
Fra stranden ved Playa del Ingles er der mulighed for at leje vandscootere,
vandski m.m.m.
Puerto Rico´s natteliv er helt specielt.
Er du interesseret i dykning er dette stedet. Det er også muligt at komme på
hajfisketur.
Masser af solskin og varme. Glæd dig.
hilsen Vibze