hotmail i office 2003?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 02-11-03 20:14

Hej

Jeg ville prøve at tjekke min email fra hotmail i min outlook 2003. Fedt
tænkte jeg. Microsoft ejer jo hotmail, så det skulle ikke være nogen
problemmer med at tjekke det via outlook 2003. Og tænk engang det virker
ikke. Den bliver ved med at kommer med beskeden om at taster brugernavn og
adgangskode. Og jeg har tastet rigtigt.

Typisk Microsoft at de ikke kan få to af deres produkter til at arbejde
sammen

Mvh Poul

Fra : MN

Dato : 02-11-03 20:18

"Poul Johannsen" <poul-johannsenSLETMIG@rnet.dk> wrote in message
> [...]
> adgangskode. Og jeg har tastet rigtigt.
>
> Typisk Microsoft at de ikke kan få to af deres produkter til at arbejde

Typisk at komme med sådan en påstand bare fordi du ikke kan få det til at
virke.

Det virker fint med Office 2003.

Mogens

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-11-03 10:16

Poul Johannsen skrev:

> Typisk Microsoft at de ikke kan få to af deres produkter til at
> arbejde sammen

Fejlen ligger ikke hos MS. Det kører fint her, fejlen må ligge hos dig.
Fortæl hvad du har gjort og hvilken fejl du får. Ellers er der ingen der
kan hjælpe dig, det kan kun blive gætterier.

Har du under servertype valgt HTTP?
Lars Klintholm

Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-11-03 23:59

Hej

> [...]
> Fortæl hvad du har gjort og hvilken fejl du får. Ellers er der ingen der
> kan hjælpe dig, det kan kun blive gætterier.

Ja den bliver ved med at spørge om brugernavn og adgangskode og den fejl :

Opgaven 'Hotmail: Mappe: Indbakke Synkroniserer brevhoveder. ' rapporterede
en fejl (0x800CCC32) : 'Adgang til denne konto blev nægtet. Kontroller, at
brugernavnet og adgangskoden er korrekt.Serveren sendte svaret
'Authorization Required'. '

Mvh Poul

Fra : Doktoren

Dato : 03-11-03 17:11

virker også fint hos mig

> Typisk Microsoft at de ikke kan få to af deres produkter til at
arbejde
> sammen

*tsk tsk*

Undersøg tingene inden du sviner