Kan ikke maksimere vinduer når jeg ser fil~
Fra : Lalleglade

Dato : 14-04-01 10:33

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig......

Hver gang jeg skal se en film i Windows Media Player kan jeg ikke maksimere
mit vindue(og andre vinduer for den sags skyld) ved at trykke 2 gange på den
øverste del af vinduet, eller trykker på knappen "maximize". Hvis jeg gør
det så genstarter min computer efter at
have vist en blå skærm med en eller anden fejl jeg ikke kan nå at læse.

Det er begyndt efter jeg har købt et gammelt grafikkort(Fordi det havde
TV-out). Det er et Riva TNT 2 Ultra.

Håber virkelig der en nogen der måske selv har oplevet denne fejl, eller
bare nogen der ved hvad der foregår!!!!!!!

--
Lalleglade - Lalle|remove|glade@duertilgrin.dk
Site - www.webhullet.dk