Rossi dropper Honda, men...
Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 02-11-03 19:06

hvem der får autografen istedet står stadig hen i det uvisse!

http://www.eurosport.com/home/pages/V3/L0/S39/sport_Lng0_Spo39_Sto502608.shtml

hilsen
Bente

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-11-03 20:58

Mouritzen/Lykkeboe wrote:
> hvem der får autografen istedet står stadig hen i det uvisse!

http://www.eurosport.com/home/pages/V3/L0/S39/sport_Lng0_Spo39_Sto502608.shtml

> hilsen
> Bente

Jeg tror det bliver en rigtig fed sæson næste år!
--
Best regards Rune (bandit600R)
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-11-03 22:05

http://www.eurosport.com/home/pages/V3/L0/S39/sport_Lng0_Spo39_Sto502608.sht
ml
> Jeg tror det bliver en rigtig fed sæson næste år!

jeg glæder mig, og håber han får en ordenlig kværn og sætter alle,
der tror han kun kan vinde med honda'en, på plads og vinder i
go sidelæns stil næste år.

bo-gsxR

Fra : MKS - 74

Dato : 03-11-03 22:46

On Sun, 2 Nov 2003 22:05:18 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote:

>jeg glæder mig, og håber han får en ordenlig kværn og sætter alle,
>der tror han kun kan vinde med honda'en, på plads

"What I can say is what already Kenny Roberts says, [Luca] Cadalora,
and I don't know how many others, when you leave Honda that's the time
you realize how hard it is to beat them. And I agree with this."
And, of course, there is much more pressure on the manufacturer and
the rider," he said. "They got to prove that they can win. It's one
man against one factory...."¨

Citat : Max Biaggi

--
-Michael

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-11-03 08:20

Rune (Bandit600R) wrote:

> Jeg tror det bliver en rigtig fed sæson næste år!

Jebs. Der bliver helt klart meget mere konkurrence. Mere spænding til alle.
Mit bud lyder på Yamaha. Jeg tror simpelthen ikke hverken Suzuki eller
Kawasaki er så langt fremme at rossi vil køre deres maskiner. Garry McCoy
har oxo udtalt at han ikke gider kawa længere. De er for langt bagud
udviklingsmæssigt, til at han kan vinde noget. He det kunne være sjovt at se
rossi hos dem?????
--
Virtually Yours

Brian laursen