Skærme
Fijala 3554
Flad til vægmontering?
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 02-11-03 17:41

Jeg er i gang med at indrette mig den "ultimative" arbejdsplads, og vil i
den forbindelse gerne høre om der er nogen der kender små fikst (fx 15")
fladskærme som er _beregnet_ til vægmontering? Gerne i sort...

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 02-11-03 17:43

Kenneth Andersen wrote:
> [...]
> vil i den forbindelse gerne høre om der er nogen der kender små fikst
> (fx 15") fladskærme som er _beregnet_ til vægmontering? Gerne i

Jeg ved Samsung SyncMaster 152S har vægbeslag med når man køber den, så den
kan godt...

--
Martin K

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 02-11-03 18:59

Får jeg ikke et preoblem med foden når strømmen skal gå ind der - skærmen
skulle gerne være uden for når den er på væggen...!

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 02-11-03 19:07

Kenneth Andersen wrote:
> Får jeg ikke et preoblem med foden når strømmen skal gå ind der -
> skærmen skulle gerne være uden for når den er på væggen...!

Ved det ikke. Har som sagt ikke prøvet vægmontering, ved bare der følger
beslag med. Men mon ikke det er meningen at foden skal klappes helt sammen
og sættes op på væggen også?

--
Martin K

Fra : Ole Jensen

Dato : 16-11-03 14:29

Amitech har en billig 15" fladskærm som kan vægmonteres, ved køb af ekstra
beslag.

/Ole