Er sådan noget penge værd???
Fra : SGF

Dato : 02-11-03 16:42

Hej kloge hoveder

Jeg håber, dette er den rette NG at spørge i.......

Jeg er i besiddelse af et originalt Dizzy Mizz Lizzy demobånd fra vist nok
1990. Båndet indeholder 8 ikke udgivne numre og er mig bekendt kun lavet i
omkring 100 eksemplarer umiddelbart efter at Dizzy-drengene vandt tuborg-cup
i Nørrebrohallen.

Coveret er signeret af Tim Christensen (en fin lille autograf).

Mit spørgsmål går så på, om det her kassettebånd er penge værd, eller om det
bare skal blive liggende i skuffen fordi det er sjovt at have??

På forhånd tak evt. svar

Mvh
Søren

Fra : rasmus

Dato : 02-11-03 17:29

"SGF" <sgfrede-REMOVETHIS-@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> bare skal blive liggende i skuffen fordi det er sjovt at have??

- det er givetvis penge værd, men spørgsmålet er selvfølgelig hvor mange: Gå
i en brugpladebutik (eller tag det med på en plademesse) og forhør dig hos
de garvede (men lad nu være med at sælge det for det første bud). Hvis det
ellers er fedt at hærepå synes jeg da du skal beholde det.

ras

Fra : Per B. Andersen

Dato : 02-11-03 17:44

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse

> [...]

> de garvede (men lad nu være med at sælge det for det første bud). Hvis det
> ellers er fedt at hærepå synes jeg da du skal beholde det.

Soundstation på gammel kongevej - kbh - ville være stedet!

:)

Fra : andersdt

Dato : 21-03-04 16:20

Er du interesseret i at sælge??
Jeg er nok den største Dizzy-fan i Danmark..
Så send mig en mail på dtinc88@hotmail.com

/Anders

http://www.kandu.dk/