RR - MotoGP - Edwards vender "hjem" til Ho~
Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-03 15:42

Så er det officielt at Edwards atter bliver Hondamand efter kun et år
hos Aprilia og således nu får den RCV,som han ønskede sig sidst.Han
bliver således teamkammerat med Sete i Fausto Gresini's team (Movistar
Honda) :

http://www.cyclenews.com/ShowStory.asp?HeadlineID=5558

--
-Michael

Fra : -V-

Dato : 02-11-03 15:50

MKS - 74 wrote:
> [...]
> hos Aprilia og således nu får den RCV,som han ønskede sig sidst.Han
> bliver således teamkammerat med Sete i Fausto Gresini's team (Movistar

Hallelujah!

Så får han igen noget materiel, som han kan være bekendt at køre på.
Synd at skulle spilde så stort et talent på noget priller-møg, som ikke
kunne køre.

Så mangler vi bare at samuraien også får en ordnentlig cykel.
Så kan det nemlig godt risikere at blive sjovt.

-V-

Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-03 16:01

On Sun, 2 Nov 2003 15:50:11 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Så mangler vi bare at samuraien også får en ordnentlig cykel.

Tvivlsomt hvis du mener Haga,det ser vist ikke ud som om der bliver
noget sæde til ham i MotoGP i 2004.Rygterne siger tilbage til
Superbike i en eller anden form...Hvem der skal køre Aprilia'erne i
2004 forligger endnu ikke,men den ene kunnne meget vel blive Jacque.

>Så kan det nemlig godt risikere at blive sjovt.

Det bliver da sjovt uanset ,det forventes iøvrigt at HRC annoncerer
at Rossi forlader Honda ved en pressekonference senere idag (kl. 1800
CET),mere om det senere...

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-11-03 16:20

> Det bliver da sjovt uanset ,det forventes iøvrigt at HRC annoncerer
> at Rossi forlader Honda ved en pressekonference senere idag (kl. 1800
> [...]

Er der nogen steder man kan "følge" det?

--
Best regards Rune (bandit600R)
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-03 16:27

On Sun, 2 Nov 2003 16:19:34 +0100, "Rune \(Bandit600R\)"
<rrREMOVETHIS@os.dk> wrote:

>Er der nogen steder man kan "følge" det?

Mener at den eng. Eurosportkommentator sagde at man kunne følge det på
det officielle site - altså
http://motogp.tiscali.com/en/motogp/index.htm

Der er imidlertid intet angivet (endnu) på sitet..

Under alle omstændigheder vil det være at finde ganske kort tid
efter,både her og på div. sites .

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : John Jensen

Dato : 02-11-03 16:47

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Skulle der ikke have stået "HRC holder pressekonference senere idag (kl.
1800
CET), mere om det senere... ?

Alt andet, og hvad fremtiden bringer er ren gætværk og løse rygter INDTIL
det er
bekræftet af e'n eller begge/alle parter, - jeg for mit vedkommende tror
ihvert tilfælde
IKKE på noget af alt det skrevne i denne sag indtil det er officielt.

/ John

Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-03 17:01

On Sun, 2 Nov 2003 16:46:30 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Skulle der ikke have stået "HRC holder pressekonference senere idag (kl.
>1800
>CET), mere om det senere... ?

Nej det skulle der netop ikke,det forventes_virkelig af de fleste,men
_intet_ er naturligvis sikkert indtil det foreligger bekræftet,men du
kommer nok ikke til at vente ret længe på sikkerhed - Men det var
faktisk meget sjovt at høre kommentatorerne idag,jeg tror de sagde
over 100 gange at det var Rossi's sidste løb for Honda

>jeg for mit vedkommende tror ihvert tilfælde
>IKKE på noget af alt det skrevne i denne sag indtil det er officielt.

Nej - men det er der vel heller ingen der siger du skal - Hvis man
syntes det er døduinteressant at følge med i,så lader man bare være.

--
-Michael

Fra : John Jensen

Dato : 02-11-03 17:32

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> faktisk meget sjovt at høre kommentatorerne idag,jeg tror de sagde
> over 100 gange at det var Rossi's sidste løb for Honda

Nu er jeg i den kedelige situation at jeg kun kan tage Eurosport med
tysk kommentar, og også der blev der selvfølgelig gættet med på hvor
Rossi vil sætte sin autograf, da det jo vil sætte gang i hele rouletten om
hvem der skal køre hvor & for hvem i 2004, men heller ikke en Jürgen Fuchs
turde komme med et "kvalificeret gæt", begge var dog enige om at det
kunne være godt for fremtiden og ikke mindst spændingen om næste
års serie, hvis Rossi skiftede til stemmegaflerne, hvilket de jo kan have
så inderligt ret i, selv om det som Honda mand gør ondt at skulle indrømme
det... =

> Nej - men det er der vel heller ingen der siger du skal - Hvis man
> syntes det er døduinteressant at følge med i,så lader man bare være.

Jeg har aldrig sagt/skrevet/ment det var døduinteressant, men med alle de
rygter & teamkonstellationer der har huseret den sidste måneds tid, så gør
min medfødte skepsis at jeg ikke tager noget for givet inden det er
officielt,
forhåbentlig har du ret og vi får spændingen udløst iløbet af aftenen, -
lige som
juleaften.!

/ John

Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-03 17:38

On Sun, 2 Nov 2003 17:31:50 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har aldrig sagt/skrevet/ment det var døduinteressant

Pheeew - det var da godt

> men med alle de
>rygter & teamkonstellationer der har huseret den sidste måneds tid, så gør
>min medfødte skepsis at jeg ikke tager noget for givet inden det er
>officielt,

Det skal man heller ikke,HRC pressekonferencen går sikkert kun ud på
om Rossi skifter eller ej,måske en (hel eller delvis) line-up
også.Hvem han i givet fald skifter til kommer så sikkert hurtigt efter
andetsteds fra...

>forhåbentlig har du ret og vi får spændingen udløst iløbet af aftenen, -
>lige som juleaften.!

He-he....Hans far Graziano skulle i italiensk TV ha' talt over sig og
bekræftet Yamaha .

--
-Michael

Fra : Richard

Dato : 02-11-03 18:44

MKS - 74 wrote:

> Tvivlsomt hvis du mener Haga,det ser vist ikke ud som om der bliver
> noget sæde til ham i MotoGP i 2004.Rygterne siger tilbage til
> Superbike i en eller anden form...

AMA Superbike-serien blev nævnt som en mulighed i Eurosport/D i går
under tidstagningen - det den sjove serie, hvor den hurtigste trediedel
af kørerne ofte kører de langsomste en omgang bagud. Synd Eurosport ikke
viser den, men det ligger vel i navnet...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade