Positiv omtale af Træf i Esbjerg
Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 14-04-01 09:58

Hej NG
Overalt positiv omtale af træf i Esbjerg skærtorsdag.
Efter sidste års "negative" omtale af dette træf, er det virkelig med glæde
man kan se al den positive omtale, der har været om årets træf. Dette både i
TV - Radio - og JV.
Kun en blev noteret for at komme på en prøveplade, han kunne åbenbart ikke
forklare hvorfor han kom på en sådan, ok han må nok gribe dybt i højre
baglomme.
Der blev skrevet 46 rapporter, hvilket i de fleste tilfælde var for at køre
for stærkt - jeg skal dog lige her nævne at de fleste var bilister, var der
mon flere B`ere der forsøgte at bevise noget uden at MC'isterne lod sig
provokere.
Det officielle antal fremmødte blev opgjort til ca. 1400, ja det er bare
svært at vurdere!!!!! Jeg mener at der var flere!!!!
Angående vejret, ja så må jeg selv erkende, at det var skide koldt - men ok
jeg er selv fra Esbjerg og må som sådan ikke klage, talte med flere der kom
længere væk fra og de fortalte at det havde været -skide- koldt men ok are
we bikers ore not - we are.
Det var bare det jeg ville sige - kommer igen næste år.
Hilsen
XV535S
Flemming

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-04-01 12:56

Det var et rigtig godt træf i Esbjerg. Og politiet gjorde et rigtig godt
stykke arbejde. Så det må klart betegnes som en kæmpe succes. Jeg ville også
vurdere antallet højere end 1400. Der var rigtig mange, selvom det var
koldt, men solen skinnede da trods alt. Men helt så mange som sidste år var
der ikke.

Vi kommer helt sikkert igen næste år.

--
Mvh.