MC "sitedøden" :-(
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-11-03 14:51

Gad vide om også www.folmersmc.dk er afgået ved den åbenbart omsiggribende
sitedød?
Sidst smuttede www.motorscout.dk uden at "sige farvel", og der var også en
anden jeg ikke lige husker.
Lidt træls at folk ikke følger op, men bare "stikker af" ?

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Richard

Dato : 02-11-03 18:27

Arne Lorenzen wrote:
> Gad vide om også www.folmersmc.dk er afgået ved den åbenbart omsiggribende
> sitedød?

Mon det har noget med omlægningen af Folmers butik at gøre? - fornylig
søgte han via et opslag på site'n en til at overtage mc-butikken. Svjh
ville han koncentrere sig om bil-butikken.

> Sidst smuttede www.motorscout.dk uden at "sige farvel", og der var også en
> anden jeg ikke lige husker.
> Lidt træls at folk ikke følger op, men bare "stikker af" ?

Ja det er ærgerligt, de kunne da i det mindste spørge her, om nogen
ville (hjælpe med at) videreføre den...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-11-03 20:55

Richard wrote:

> Ja det er ærgerligt, de kunne da i det mindste spørge her, om nogen
> ville (hjælpe med at) videreføre den...

Ja det er sørgeligt. Jeg overvejer stadig om jeg måske skal lave noget på
www.mctilsalg.dk men har endnu ikke besluttet mig...

--
Tony

Fra : Richard

Dato : 02-11-03 21:05

Tony Lorentzen wrote:

> Ja det er sørgeligt. Jeg overvejer stadig om jeg måske skal lave noget på
> www.mctilsalg.dk men har endnu ikke besluttet mig...

lyder som en god idé, Tony - har du evt. talt med gutten bag Motorscout
for at overtage "resterne"?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-11-03 23:38

Richard wrote:

> lyder som en god idé, Tony - har du evt. talt med gutten bag
> Motorscout for at overtage "resterne"?

Nej slet ikke. Mine tanker er såmænd heller ikke så langt henne som de
f.eks. var tidligere. Pt. har jeg gang i alt for mange andre - og lige så
spændende projekter ... så jeg har desværre ikke tid til det lige for tiden.
Men måske engang i løbet af vinteren når/hvis tiden er der til det.

--
Tony

Fra : Armand

Dato : 02-11-03 22:49

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> Ja det er sørgeligt. Jeg overvejer stadig om jeg måske skal lave noget på
> www.mctilsalg.dk men har endnu ikke besluttet mig...

Al ros for dit arbejde til dato Tony; men pas nu på ikke at brænde dit lys i
begge ender så din gnist ender samme steds som de øvrige døgnfluers!!

Det er tillige heller ikke en ubetinget fordel med for meget samleri, derved
at alt for meget falder til jorden på samme tid, for det tilfælde, hvis og
såfald at - - - -

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-11-03 23:55

Armand wrote:

> Al ros for dit arbejde til dato Tony; men pas nu på ikke at brænde
> dit lys i begge ender så din gnist ender samme steds som de øvrige
> døgnfluers!!

Hehe. Det er godt at du sidder lige dér på min skulder og hvisker mig i øret

> Det er tillige heller ikke en ubetinget fordel med for meget samleri,
> derved at alt for meget falder til jorden på samme tid, for det
> tilfælde, hvis og såfald at - - - -

Enig. Men som jeg også tidligere har sagt så skal jeg nok sige fra og sørge
for at overlevere sitet til nogle andre, hvis jeg mister lysten til at køre
det videre. Jeg hiver IKKE bare stikket ud når jeg ikke gider mere - DET kan
du være helt sikker på.

Jeg har altid gang i en milliard-million projekter samtidigt... f.eks. mit
nye mobil-billed-beskeds-projekt www.albinogorilla.dk samt en tøjbutik på
www.replicant.dk - nåja og så lige en håndfuld andre inkl. DFM sitet

Og mit lille hjertebarn www.netbike.dk ligger også stadig i støbeskeen og
vokser langsomt - men det skal I nok høre mere om på et tidspunkt

Tingene vokser efterhånden som jeg får tid og har lyst til at arbejde på
dem. Og jeg er jo af den mening at tingene skal kunne passe sig selv så jeg
ikke skal bruge unødigt tid på dem hvorved arbejdet i stedet bliver sjovt
fordi man laver noget på dem når man har lyst.

Jeg skal nok sige fra!

--
Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-11-03 20:54

Arne Lorenzen wrote:

> Sidst smuttede www.motorscout.dk uden at "sige farvel", og der var
> også en anden jeg ikke lige husker.
> Lidt træls at folk ikke følger op, men bare "stikker af" ?

Jeg har lige været i kontakt med Ken som har kørt motorscout.dk og han
skriver at sitet kommer op igen når han har fået klaret nogle problemer med
TeleDK

Hilsner,

Tony