Kawasaki GPZ 600 - pro's & con's ?
Fra : Brian Sørup

Dato : 02-11-03 14:01

Hvad er der at sige om Kawa'en ?

svage/stærke sider - hvad skal jeg være specielt på udkig efter ?

Det er en 85'er med ca 70k på klokken.

Hvad må sådan en koste ?
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Armand

Dato : 02-11-03 04:40

Brian Sørup <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en
> Hvad er der at sige om Kawa'en ?
>
> svage/stærke sider - hvad skal jeg være specielt på udkig efter ?
> Det er en 85'er med ca 70k på klokken.

Motoren er stamfaderen til GPX, ZZR og ZXR motorerne med knastkæden imellem
de to midterste cylindre, og omkring den motorlinie har der kun været noget
bøvl med GPX(750?)'ens vippearme !!

Den væsentligste hæmsko skulle være det begrænsede dækudvalg der er til
600'erens outdatede fælgstørrelse :-/

--
Armand.

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-11-03 22:56

> [...]
imellem
> de to midterste cylindre, og omkring den motorlinie har der kun været

Dvs. det er en solid og gennemprøvet konstruktion ?

> Den væsentligste hæmsko skulle være det begrænsede dækudvalg der er
til
> 600'erens outdatede fælgstørrelse :-/

Det lyder som om det er en "plug'n'play" maskine....
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Armand

Dato : 03-11-03 18:01

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Dvs. det er en solid og gennemprøvet konstruktion ?

Jup!
Man kan stadig (igen) købe ZZR 600 der bruger samme blok!

> Det lyder som om det er en "plug'n'play" maskine....

Jup!
Den er ganske velkørende og som sådan pæn; men altså langtfra helt nutidig!

--
Armand.