Kill Bill - overraskelse til slut i rullet~
Fra : Jesper

Dato : 02-11-03 13:46

En brugeranmeldelse på scope:

"MEGET VIGTIGT: til slut i rulleteksterne er der en lille klip og
dialog, der vender handlingen i en helt anden retning. Så rejs jer ikke
op med det samme!!!" - Hattori Hanzo

Det gik jeg glip af. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad denne
overraskelse går ud på?

/Jesper

Fra : spæf

Dato : 02-11-03 15:08

Jeg så alle rulleteksterne i Imperial, der var ikke nogen overraskelse. Hvis
der var, så var den meget hemmelig.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Kasper Møller

Dato : 02-11-03 19:37

spæf wrote:
> Jeg så alle rulleteksterne i Imperial, der var ikke nogen
> overraskelse. Hvis der var, så var den meget hemmelig.

Jeg så den ligeledes i Imperial, men da var det inden rulleteksterne (hvis det altså er det du
snakker om). Bill spør:
"Does she know that her daughter i alive?"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-11-03 21:46

On Sun, 2 Nov 2003 19:37:13 +0100, "Kasper Møller"
<kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote:

>Jeg så den ligeledes i Imperial, men da var det inden rulleteksterne (hvis det altså er det du
>snakker om). Bill spør:
>"Does she know that her daughter i alive?"

Jeg ved det ikke men der blev skrevt til slut i rulleteksterne ikke
'inden'. Men jeg skal da være vågen når jeg skal se den.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper

Dato : 02-11-03 22:53

Kasper Møller skrev:
> spæf wrote:
>
> Jeg så den ligeledes i Imperial, men da var det inden rulleteksterne (hvis det altså er det du
> snakker om). Bill spør:
> "Does she know that her daughter i alive?"

Ja, det er sikkert det. Ham der har skrevet det, har nok bare husket
forkert.
/Jesper

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-11-03 11:11

> Ja, det er sikkert det. Ham der har skrevet det, har nok bare husket
> forkert.

....eller også har han bare læst på AICN? Ved test screenings kom ovennævnte
afsløring nemlig først efter rulleteksterne. Det blev ændret, inden filmen
kom ud i biograferne, fordi man følte, at informationen var for vital til at
lade nogle gå glip af den.

MVH
Jens