konkurs
Fra : PO

Dato : 02-11-03 09:39

Hej,

jeg er i den uheldige situation at min arbejdsgiver ikke har betalt min løn
for oktober. Chefen meddelte os (fredag 31 oktober) at firmaet er "begæret
konkurs".

Er der nogen der kan forklare hvad det betyder for mig? Hvad er nu mine
pligter? Hvad er mine rettigheder? (Og ikke mindst, hvornår får jeg min
løn?)

Jeg har været ansat som fuldtids funktionær i lidt over 3 år. Jeg er medlem
af en a-kasse (skal jeg fortælle dem nu?), men ikke medlem af en
fagforening.

Er der måske en link til en site på internettet med infomation angående det
her?

tak for hjælpen,
PO.

Fra : HKJ

Dato : 02-11-03 09:51

"PO" <pouu666@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> løn?)

> Er der måske en link til en site på internettet med infomation angående

Her er et par stykker:

http://www.tl.dk/sw312.asp

http://www.tl.dk/sw312.asp

Fra : HKJ

Dato : 02-11-03 09:57

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message
> Her er et par stykker:
>
> http://www.tl.dk/sw312.asp
>
> http://www.tl.dk/sw312.asp

Trykfejl, det skulle være
http://www.prosa.dk/EDB-debat/Publikationer/Konkurser/konkurs_ver.1.pdf

Fra : Mimi

Dato : 02-11-03 12:26

"PO" <pouu666@hotmail.com> wrote in message news:3fa4c2b5$0$95030
>Er der måske en link til en site på internettet med infomation angående det
> her?

www.lg.dk (Lønmodtagernes Garantifond)
/Mimi