Half Life update virker ikke?
Fra : Palle Jensen

Dato : 02-11-03 09:25

Hej,

Så lige der var kommet en ny CS, og tænkte jeg ville installere Half
Life og game lidt igen. Jeg har hentet CS 1.5, men skal jo først
opgradere Half Life.

Jeg har "Half Life - Game of the year edition" Clean Install.

Når jeg kører den automatiske auto update får jeg følgende fejl:

(dk.binaer)

- Hvad gør jeg? Kan jeg hente en full upfate et andet sted fra, som
opgraderer en helt ny installation til den nyeste?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-11-03 11:02

Palle Jensen wrote in

> - Hvad gør jeg? Kan jeg hente en full upfate et andet sted fra,
> som opgraderer en helt ny installation til den nyeste?

Jeg fandt sgu et sted...

Ellers tak for hjælpen!

Fra : Evaluator

Dato : 02-11-03 11:04

On 02 Nov 2003 08:25:27 GMT, Palle Jensen
<palle.jensen@tiscali.invalid> wrote:

>- Hvad gør jeg? Kan jeg hente en full upfate et andet sted fra, som
>opgraderer en helt ny installation til den nyeste?

Hmmm. JA !!!

Hvis du har en frisk install af HL - også selv om det er første
udgaven - så tror jeg da bare jeg ville hente CS 1.6 full (720 MB).
Hvis du kun har brug for CS kan du nøjes med mindre (384 MB så vidt
jeg husker).

Den indeholder også update af HL, så glem alle mellemliggende
versioner. Bortset fra CS 1.6 ikke kan bruges til LAN parties -
Internet connection er nu et MUST.

Jeg har prøvet på 2 maskiner. Det er en langsommelig connection og
upgrade fra Steam, men det lykkedes. Der skal nyt på allerede ved
første start af CS.

Download?? Fx. Tilmeld dig som Basic member på boomtown.dk (gratis),
så kan den hentes her. Der er sikkert andre hurtigere steder ...

.... håber det lykkes ...

/senior

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-11-03 12:42

Evaluator wrote in

> Download?? Fx. Tilmeld dig som Basic member på boomtown.dk
> (gratis), så kan den hentes her. Der er sikkert andre hurtigere
> steder ...

Dooooh!! Er faktisk city member, fordi jeg har en Boomtown
opkobling..

Var lige derinde... CS 1.6? Kan ikke finde noget 1.6?

Fra : Jackie

Dato : 02-11-03 15:02

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> Evaluator wrote in

> Dooooh!! Er faktisk city member, fordi jeg har en Boomtown
> opkobling..
>
> Var lige derinde... CS 1.6? Kan ikke finde noget 1.6?

Du skal hente Steam clienten (ca. 10 MB), eller også kan du hente Steam
klienten med CS filerne (384 MB).
Du kan også vælge at hente steam klienten og alle de tilhørende spil, som nu
bliver styret af Steam (Ca. 700 MB)
HVis du vil spille på BT serveren, er det nødvendigt at opdatere til 1.6, da
alle deres servere (Og alle andre, når WON lukker ned) kører 1.6.

Har selv hente pågældende filer fra BoomTown, så mon ikke du har overset
dem?

Hygge
Jackie

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-11-03 17:58

Jackie wrote in news:bo32nc$2252$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> ned) kører 1.6.
>
> Har selv hente pågældende filer fra BoomTown, så mon ikke du har

Jo... Jeg var ikke med på noderne m.h.t. "Steam".

Men takker da...

Fra : Kenneth

Dato : 02-11-03 17:18

http://www.cs.4players.de/index2.php3