Kønsskifte (Berlingske-nyhed om transsex i~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-03 09:16

Naturen har brug for to køn - et til at varetage yngelpleje, et som afprøver
eksperimenter og hvor individet derfor har stor risiko for ikke at være god
nok til at få afkom.

Det er søgt, når homosexuelle mennesker og trans-sex og lign afvigere
opblæser forskelle mellem mandlig og kvindelig del af personlighed.
Andre karaktertræk er langt vigtigere og man gør blot martyrium ud at
græsset er grønnere på den anden side gærdet

Naturen tager tingene anderledes naturligt! - som ses har

Magisk tal bag havdyrs kønsskifte
Forskere har gjort en overraskende opdagelse. Næsten alle havdyr, der
skifter køn, gør det, når de har nået 72 procent af deres maksimale
størrelse.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=372558

Oscar Wilde og Herman Bang ønskede offerrolle og overdrev bøssetræk for at
få opmærksomhed. Why not? - de gik i samme spor som Simon Spies der sagde
"Dårlig reklame er bedre end ingen"

(og "Godt vi har bøsser - så bliver der flere piger til os andre" )
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-11-03 10:03

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

[...]

Wamling!
Måske skulle du prøve det og så kunne vi to gamle svin lære hinanden bedre
at kende?
Kærligst Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-03 11:44

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message
news:3fa4c8b4$0$9746> Magisk tal bag havdyrs kønsskifte
> [...]
>
> Wamling!
> Måske skulle du prøve det og så kunne vi to gamle svin lære hinanden bedre

Jeg siger som Mao at "det er ligegyldig om katten er sort eller hvid, bare
den fanger mus" dvs om udløsning opnås pr højre hånd eller pr en partners
legemsåbning i skridtet er en bagatel. Hånden er ved hånden - sikker og
effektiv.

Og som Maos kone sagde "Sex er da meget sjovt, men det der tæller er magt"
og magt er jeg for dum til at få, ligegyldig hvad jeg gør.

Men tak for tilbuddet, og ring 35861000 hvis du ikke er materialist men vil
lære den bedste del af mig, det intellektuelle, at kende.

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-11-03 00:00

> [...]

Men tak for tilbuddet, og ring 35861000 hvis du ikke er materialist men vil
lære den bedste del af mig, det intellektuelle, at kende.

Vi er jo enige om at homosex er en sygdom, der kan helbredes, det viser
matriale fra USA
Men flere i gruppen er ikke enige i det. Skønt det er logik for høns!
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-03 03:26

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> "Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message
> news:3fa4c8b4$0$9746> Magisk tal bag havdyrs kønsskifte

BW: > Jeg siger som Mao at "det er ligegyldig om katten er sort eller hvid,
> [...]
vil
> lære den bedste del af mig, det intellektuelle, at kende.

STEEN > Vi er jo enige om at homosex er en sygdom, der kan helbredes, det
viser
> matriale fra USA
> Men flere i gruppen er ikke enige i det. Skønt det er logik for høns!

BW: Hvad nu hvis de mænd, vi kalder homosexuelle, har tabt i ræset om piger
og fundet en mandeven, som erstatning, og ikke analboller og kysser, men
højst fællesonanerer?

Jeg tror at Oscar Wilde, Herman Bang, Torben Lund, bøssepopstjerner og mange
andre havde/har det sådan, og desuden er opmærksomhedssøgende og vil
propagandere for, at bøsser er overmennesker, og har fundet en interessant
niche? De gør dyd af nødvendighed.og soler sig i medie-rampelyset som gives
til "påtaget svaghed".

Er de så også syge? De har ikke smerter. Og selv hvis de analboller, er det
vel også deres egen sag, hvis de bruger kondom eller er underesøgt og
oplyser sandt om resultatet til partneren?

Det med, at man har en særlig medfødt sexualitet og det er synd ikke at
realisere den, er vel kun som hvis jeg havde hang til million-forbrug -
græsset er grønnere på den anden side?

For muslimer der skal erobre verden og bruge mandlige soldater, er det
"sygt" af lege kvinde og dermed ikke have hårdførhed og krigerdyd,
Muslimsk kultur har brug for at føde de rige lande i sænk, fordi rige
demokratier er så dumme at sige "en mand, en stemme - og dermed er deres
barbariske straffe mod muslimske bøsser en klog krigstaktik, ligesom det er
klogt af ræven at bide høns ihjel.