Hjælp?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 01-11-03 22:13

Hej !

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg har et par filer som skal
brændes efter udpakning, det er til et spil, og de 2 filer hedder bin &
cue - men hvad skal jeg bruge for at få dem til at virke? Der er jo noget
med at de skal brændes over på en skive, men med hvilket program?

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-11-03 23:05

In news:3fa421c0$0$45369$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ove Kristensen <ovek@adslhome.dk> carefully typed:
> [...]
> cue - men hvad skal jeg bruge for at få dem til at virke? Der er jo
> noget med at de skal brændes over på en skive, men med hvilket

Det er godt nok ellers OT herinde.

De fleste brænderprogrammer kan brænde .bin filer. Cue sheet'et er en
slags indholdsfortegnelse over CD'en, instruktioner til
brænderprogrammet om hvordan det skal placere dataerne (.bin filen) på
CD'en. Du kan åbne den med Windows Notepad og kigge på den. Hvilket
brændersoftware har du? Åbn .cue filen med dit brænderprogram.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ove Kristensen

Dato : 02-11-03 00:28

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Åbn .cue filen med dit brænderprogram.

Jeg kører med Roxio Easy 6

Mvh
OveK.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-11-03 12:12

In news:3fa4418f$0$45373$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ove Kristensen <ovek@adslhome.dk> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Jeg kører med Roxio Easy 6

Det kender jeg ikke noget til. Mon ikke det har en "import foreign
images" funktion, eller du kan prøve at trække .cue filen hen på
genvejen til brænderprogrammet.

Men nu er det vist også slut med W4r3Z support herfra. Hvis du er smart
nok til at finde ud af at hente cue og bin filer, så må du også selv
kunne finde ud af at brænde dem. Du kan starte med at få dig noget
ordentligt brændersoftware istedet for det der kompjuter for
alle-program.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ove Kristensen

Dato : 02-11-03 12:19

Jaaahh, rolig nu, tal lige ordentligt til mig, det gør jeg til andre, men
jeg har fået hjælp, der var en der har forstand på det som fortalte mig, at
jeg kunne bruge <<nero, og det var som det der skal til - og så har jeg
iøvrigt IKKE hentet en bin & cue fil, men fået dem forærende på en CD-rom.

OveK.

Fra : Brian Høy

Dato : 03-11-03 00:45

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in message
> og så har jeg
> iøvrigt IKKE hentet en bin & cue fil, men fået dem forærende på en CD-rom.

håber sgu også der var andet på den cd !

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-11-03 01:01

In news:3fa596b0$0$94883$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Brian Høy <Brian_hoey@hotmail.com> carefully typed:
> "Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in message
>
> håber sgu også der var andet på den cd !

lol

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?