Hvis jeg kunne bestemme, så ville pornofil~
Fra : Paul

Dato : 01-11-03 14:34

....have piger med, som "dåse stønner" og kigger i kameraet med de allermest
ikke-liderlige øjne.

Godt nok big time turn-off's hos undertegnede.

Næ, giv mig pornofilm med kvinder, som vender det hvide ud af øjnene, når
orgasmen ruller over hende.

Fra : Kathrine

Dato : 01-11-03 14:35

"Paul" skrev:

> Næ, giv mig pornofilm med kvinder, som vender det hvide ud af
øjnene, når
> orgasmen ruller over hende.

Det har jeg godt nok aldrig set/oplevet i en pornofilm....altså at en
kvinde har fået orgasme.
Dem kan der ikke være mange af, for jeg har da ellers set en del
pornofilm.
Hvorledes kan du se, at der virkelig er tale om en orgasme og ikke
bare et eller andet skuespil.
---
Kathrine

Fra : Paul

Dato : 01-11-03 15:06

"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pornofilm.
> Hvorledes kan du se, at der virkelig er tale om en orgasme og ikke

Det er også forholdsvis sjældent.

For mange år siden så jeg en pornofilm med en amerikansk pornostjerne, som
nu må være oppe i 50'erne sådan rent aldersmæssigt.
Dengang (i de tidlige 80'ere) måtte en pornodtjerne godt være buttet og med
RIGTIGE og ægte kvindelige former.
Jeg ved naturligvis ikke om hun fik orgasme, men hvis det var en fake, så
var det fandeme godt performet - og pornofilm drejer sig altså kun om at
stimulere min (og en hel del andres) fantasi.

Desuden, så har jeg nogle videoklip med en kvinde som helt tydeligt får
skedeorgasme - selvom manden holder inde, men forbliver i hende.
Hendes fisse fortsætter simpelthen med at "malke" ham VOLDSOMT (med hele
fissen - ikke kun skamlæberne), senere i klippet squirter hun, dvs. hun får
en våd orgasme. Alting på film kan naturligvis være fake (redigeret), men da
det var en såkaldt "mature amateur" film, dvs. en kvinde i slutningen af
40'erne, buttet og ikke et typisk "stjerneemne", så havde det faktisk den
rigtige virkning.
Hold da fest, hvor bli'r man kåd... *S*

Fra : Jacob Andersen

Dato : 02-11-03 00:01

"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote in message

> [...]
> pornofilm.
> Hvorledes kan du se, at der virkelig er tale om en orgasme og ikke

Hvordan kan du?
Jeg er da ikke i tvivl om at det ikke er noget der sker i de fleste film,
men at det aldrig skulle være sket er nok så meget sagt.

/Jacob

Fra : Kathrine

Dato : 02-11-03 14:39

"Jacob Andersen" skrev:
> Hvordan kan du?
> Jeg er da ikke i tvivl om at det ikke er noget der sker i de fleste
film,
> men at det aldrig skulle være sket er nok så meget sagt.

Jeg er da heller ikke sikker....
Men med min viden omkring mange kvinders evne til at få orgasme eller
besvær med det, så kan jeg slet ikke forestille mig, at det sker efter
10 min. piksutning, 2 min. fisseslikning og 5 min. knepning i div.
huller. Disse ting er jo så også, for at gøre det perfekt, afbrudt af
nye stillinger, pauser og andet _forstyrrende_ under optagelserne,
skal man lige huske. Der er selvfølgelig nok nogle der kan få orgasme
af det, men ikke SÅ mange, tror jeg.
Jeg har ikke set så mange amatøroptagelser, så om det er anderledes
end proff.pornofilm, ved jeg ikke.
---
Kathrine

Fra : Jacob Andersen

Dato : 02-11-03 18:33

> [...]
> af det, men ikke SÅ mange, tror jeg.
> Jeg har ikke set så mange amatøroptagelser, så om det er anderledes

Det ville være relativt naturligt at antage at folk der deltager i
amatørfilm er mere tændte på situationen end dem i de proffessionelle film.
Noget helt andet er at det nok er en lidt speciel type kvinder der vælger at
deltage i pornofilm, og igen, nok især amatørfilm. Det er efter min mening
ikke helt umuligt at tro at nogle af disse piger tænder en hel del på selve
situationen, derudover er der jo nogle kvinder der bare har utroligt nemt
ved at få orgasme.
Men lad det være sagt med det samme at jeg bestemt stadig tror at en ægte
orgasme er et særsyn i en hvilken som helst slags porno.

/Jacob

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-03 14:48

"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> øjnene, når

Ja tak! Hvis der er noget, jeg bare slet, slet, slet ikke kan tænde på, er
det, når pornofilm er eftersynkroniserede...Jeg mener: Hvem fanden kan dog
tænde på at der sidder et par voiceactors og taler tysk (arg!) eller rigtigt
dårligt engelsk med fed accent ned i en mikrofon og man således ikke får den
"ægte" vare, altså i dette tilfælde især kvindens lyde?

Jeg fatter bare ikke konceptet...

> [...]
> pornofilm.
> Hvorledes kan du se, at der virkelig er tale om en orgasme og ikke

Prøv at anskaf dig et fildelingsprogram (Kazaa eller E-donkey 2000) og søg
under film på "female ejaculation" eller blot "Alisha Klass" (een af mine
yndlingspornoskuespillere), så skal du se våde orgasmer...Jeg tror såmænd
hun kan sprøjte længere end jeg selv kan? Der kan i hvert fald næppe herske
tvivl om at hun kommer. Se evt. om du lære et trick eller to, for hun har
faktisk deltaget i et par videoer, hvor hun underviser andre kvinder....

Anders Peter Johnsen

Fra : Kathrine

Dato : 07-11-03 16:48

"Anders Peter Johnsen" skrev:

> [...]
hun har
> faktisk deltaget i et par videoer, hvor hun underviser andre

Det vil jeg da prøve for at se om det nu også er så fantastisk, selvom
jeg ikke tænder på kvinder der sprøjter
Men ellers er det da kun et par enkelte navne ud af mange mange 1000
aktriser, som i kan komme på der vitterligt _kan_ noget med orgasme i
pornofilmen. Så det må vist siges at høre til sjældenheder.
---
Kathrine

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-03 06:51

> [...]
> aktriser, som i kan komme på der vitterligt _kan_ noget med orgasme i
> pornofilmen. Så det må vist siges at høre til sjældenheder.

Masters og Johnson lavede ca 1970 nogle studier om slimhinde-rødme mm ved
orgasme

De har ikke kunne eftergøres af andre forskere med andre forsøgspersoner.

Hvad ved vi objektivt om orgasme - pornoens skønlitteratur beviser jo intet?

Man kan gejle sig op til at le meget, når man er i godt selskab og kvinder
der føler forventning om at stønne og nå klimax med muskelspænding og
afslapning, lever op til det - altså som de selvopfyldende profetier ved
lægers placebobehandling, der også er meget fysiologisk.

Hvem kan påpege noget entydigt bevist?

Engang skrev EB-lægen Münster at det var bevist at orgasme gør det lettere
at blive gravid, men det postulat har videnskaben idag frafaldet. Kun gælder
at kvinder der let ophidses , altså er mere liderlige, har nok mere sex og
bliver derfor oftere befrugtet.

Kvinder bliver let gravide ved kunstig insemination og det ser ikke ud til
at hjælpe, at de er alene med partneren mens den kunstige sædindføring sker,
og evt gejler sig op til diverse hygge af erotisk karakter, hvilket jo er
uproblematisk. Men virkningsløst..

Fra : Andropov

Dato : 17-11-03 21:01

"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote in message news:<3fa3b686$0$94861

> [...]
> pornofilm.
> Hvorledes kan du se, at der virkelig er tale om en orgasme og ikke

I bogen Katja Kxxx Stjerne i syndens by, fortæller Katja Kean at hun
fik orgasme i filmen "Do You Know Katja Kean"

Det var i dobbelt penetration scene.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-11-03 15:25

Paul <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev:

Hej Paul

> [...]
>
> Godt nok big time turn-off's hos undertegnede.
>
> Næ, giv mig pornofilm med kvinder, som vender det hvide ud af øjnene,

Du bør kikke efter:

Alisha Klass
Chloe
Kimberly Kyle
Anna Malle

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-11-03 22:06

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Paul <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev:
>
> Hej Paul

> Du bør kikke efter:
>
> Alisha Klass
> Chloe
> Kimberly Kyle
> Anna Malle

En lidt ældre model, som jeg også virkelig finder fascinerende er Jeanna
Fine...Hun virker helt klart som en kvinde, der virkelig nyder sit job!

Anders Peter Johnsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-11-03 01:47

Anders Peter Johnsen <anderspj@mail.dk> skrev:

Hej Anders

> En lidt ældre model, som jeg også virkelig finder fascinerende er
> Jeanna Fine...Hun virker helt klart som en kvinde, der virkelig nyder
> sit job!

Meget enig. Hun mangler på min liste.

Mark

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-03 12:54

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message
> Anders Peter Johnsen <anderspj@mail.dk> skrev:
>
> Hej Anders

> Meget enig. Hun mangler på min liste.

Kender i begrebet skuespil?

Har I set Meg Ryan foregive orgasme i "Da Harry mødte Sally"

Det virker som om I er bundløst naive og godtroende.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-11-03 14:50

Bo Warming <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev:

Hej Bo

> Kender i begrebet skuespil?

Jep.

> Har I set Meg Ryan foregive orgasme i "Da Harry mødte Sally"

Jep.

> Det virker som om I er bundløst naive og godtroende.

Nope.

Hvis en kvinde skriger i ekstase og hele underlivet vibrerer på hende, så
tror jeg ikke, det er skuespil - eller også er det rigtig godt skuespil

Hvis jeg ikke kan se forskel, så er det godt nok til mig. Men helt ærlig.
Når fx Alisha Klass bliver røvpulet indtil hun ejakulerer, så er det
temmelig godt faked.

Læg mærke til at listen er kort og tænk på, hvor mange kvinder der, trods
alt, er i pornobranchen.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Paul

Dato : 08-11-03 15:24

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Kender i begrebet skuespil?

Ja.

> Har I set Meg Ryan foregive orgasme i "Da Harry mødte Sally"

På "til gode" listen.

> Det virker som om I er bundløst naive og godtroende.

Tja, hvis man ser pornofilm i håb om at se en dokumentarfilm og dermed den
ægte vare, så har du ret.

Men, nogle af os ser pornofilm for at blive ophidsede og spille pik - det
bliver besværliggjort af pornostjerner (kvinder og mænd) med dårlige
skuespilpræstationer. Jeg synes ikke det er fedt at wanke den af til dåse
støn og modeller, hvis øjne signalerer de allerede tæller pengene mens de
knepper/bliver kneppet. Næh, giv mig kvinder, som forstår enten - at fake en
orgasme overbevisende, eller - få en rigtig orgasme.
Om en orgasme på film er ægte eller fake er underordnet. Det vigtige er, at
mine sanser stimuleres og min pik bliver stiv, og det bliver den altså kun
ved et stykke troværdigt arbejde.

Fra : Paul

Dato : 08-11-03 15:25

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]