Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
redigering af foto
Fra : Aage

Dato : 01-11-03 11:14

Jeg efterlyser et program hvor man kan ændre størrelse på flere foto ad
gangen, og er programmet gratis gør det ikke noget ! på forhånd TAK
Hilsen Aage

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-03 11:34

"Aage" <2502@pedersen.tdcadsl.spam.dk> wrote in message
> Jeg efterlyser et program hvor man kan ændre størrelse på flere foto ad
> gangen, og er programmet gratis gør det ikke noget ! på forhånd TAK
> Hilsen Aage

Hej Aage.

ACDSee - <http://www.acdsystems.com/English/Products/ACDSee/index.htm> - det
plejer jeg at bruge til Batch Resize.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Aage

Dato : 01-11-03 15:27

> Hej Aage.
>
> ACDSee - <http://www.acdsystems.com/English/Products/ACDSee/index.htm> -
det
> plejer jeg at bruge til Batch Resize.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK
>
> --
> ================
> www.bmwmc.dk
> www.furnituretiger.dk
> ================
>
> Hej Aragorn.

Mange tak for hjælpen den er lige det jeg ønskede.
Er det dine egne tegninger på hjemmesiden, jeg er
meget imponeret.
Hilsen Aage

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-11-03 19:32

"Aage" <2502@pedersen.tdcadsl.spam.dk> wrote in message
-klippe-

> Mange tak for hjælpen den er lige det jeg ønskede.
> Er det dine egne tegninger på hjemmesiden, jeg
er
> meget imponeret.
> Hilsen Aage

Hej Aage.

Jamen velbekomme da, glad for at du kunne bruge det - men nu er de nyere
versioner af ACDSee også nogle ret geniale programmer.

Og tak for rosen af mine tegninger - det luner altid.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 01-11-03 19:56

On Sat, 1 Nov 2003 19:32:14 +0100, "Aragorn Elessar"
<Aragorn@welles.invalid> wrote:

>men nu er de nyere versioner af ACDSee også nogle ret
>geniale programmer.
Jeg er håbløst bagud med en ver. 3.1
Det er en sponsor-model, hvor man en gang imellem skal hente nogen
reklamer i en indbygget læser.
Det er ikke specielt anmasende.
Har de nyere versioner noget tilsvarende?
Der står ikke noget om det på hjemmesiden, ej heller hvad der er af
begrænsninger i trial-versionen.

mvh kmo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-03 19:56

kristian mikael de freitas olesen <kmo@gbpost.invalid> skrev :

>Der står ikke noget om det på hjemmesiden, ej heller hvad der er af
>begrænsninger i trial-versionen.

Ingen begrænsninger i funktioner, men den er tidsbegrænset, 30
dage, så vidt jeg husker.
--
Knud

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-11-03 20:29

On Sat, 01 Nov 2003 19:56:10 +0100, kristian mikael de freitas olesen
<kmo@gbpost.invalid> wrote:

> [...]

Dødsyge farvelader! Thumbs Plus er langt fornuftigere.

>Jeg er håbløst bagud med en ver. 3.1

Ork! 2.43 her. Jeg har også en 3.1 liggende et sted, men det kylede
jeg ud igen, den er allerede på vej ned ad skråplanet.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Thomas Corell

Dato : 01-11-03 11:47

Aage wrote:
> Jeg efterlyser et program hvor man kan ændre størrelse på flere foto ad
> gangen, og er programmet gratis gør det ikke noget ! på forhånd TAK

Mener du størrelse, som 1600*1200->1280*960 eller beskæring 3:4->2:3 ?

Den sidste skærer du jo noget fra i billedet, og er nok ikke noget jeg
ville lade noget automagi gøre for mig.

--
Don't waste space

Fra : Aage

Dato : 01-11-03 12:59

hej Thomas - det er størrelse, som 1600*1200 jeg mener - hilsen Aage

Fra : jo

Dato : 01-11-03 15:57

"Aage" <2502@pedersen.tdcadsl.spam.dk> skrev i en meddelelse
> hej Thomas - det er størrelse, som 1600*1200 jeg mener - hilsen Aage
> "Thomas Corell" <intheNO.SPAMnews@corell.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Med PixPhotoLab kan du lave en 3:4 til 2:3 automatisk men inden det sker
skal du bestemme hvad der bliver smidt væk af billedet
jo