Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon 4300 Vs. Sony DSC-P10 hvad skal jeg ~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-11-03 10:22

Hej!

Jeg skal have købt mig et digi cam. Pris ca. 4000 incl genopladelige
batterier og 128 MB flash kort. Kameraet skal kunne bruges af både mig og
min kæreste, dvs. der må godt være lidt legetøj over det, men det skal også
bare kunne tændes og tage gode billeder uden at pille ved menuerne.

Jeg har efterhånden indsnævret mig til at det skal være enten Sony DSC-P10
eller Nikon 4300, er der noget der har erfaringer med disse kameraer, hvad
er godt skidt ?

-Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-11-03 10:24

Hej igen!

Glemte lige - billederne skal hovedsageligt bare ligge på computeren. Engang
imellem skal de skrives ud i almindelig fotostørrelse og sjældent i store
størrelser.

-Thomas