Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 300D Fokus problemer
Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-11-03 09:05

Hvis nogen har oplevet fokus problemer er der fundet et trick der kan
afhjælpe problemet midlertidigt. Der er ikke nogen der endnu har
fundet ud af hvorfor dette problem opstår.

Tricket består i at resette kameraets indstillinger til fabriks
indstillinger.

Se videre diskussion her:

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=6522286

Jeg har ikke selv eftertestet dette (jeg har dog tænkt mig at udføre
den reset).

MVH Tommy

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 01-11-03 19:25