Hvad jacob ville have kørt hvis der kom bø~
Fra : Jonas R.

Dato : 01-11-03 16:27

Dette er lidt en forlængelse af Thomas H.'s tråd :
"10=44 siger de, hvad så med 173 ?"

Jeg har udfra hvad Thomas har spurgt om lavet en lille beregning der viser
hvad Jacob ville have kørt i forhold til en bil der kører 110 km/t og når at
stoppe for børn der pludselig er på motorvejen!

Det kan se her:
www.skumlern.dk/bremse.doc
MVH

Jonas R.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 16:38

> [...]
at
> stoppe for børn der pludselig er på motorvejen!

flot regnestykke

de 145 Km/t stod dog også på et af dagspressen hjemmesider.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jonas R.

Dato : 01-11-03 16:43

Tom wrote:
SNIP
> flot regnestykke
>
> de 145 Km/t stod dog også på et af dagspressen hjemmesider.

Hehe oki fair nok! Har ikke abbo på avis så vidste det ikke ´, satans os.
Nårh håber da nogen kan finde noget sjov i regnestykket :)

Hygge og god weekend tom :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 16:46

> SNIP

> Hehe oki fair nok! Har ikke abbo på avis så vidste det ikke ´, satans os.
> Nårh håber da nogen kan finde noget sjov i regnestykket :)

Jeg har heller ikke råd til at holde avis så jeg bruger KUN deres
hjemmesider

> Hygge og god weekend tom :)

Tak i lige måde

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 17:03

> Jeg har udfra hvad Thomas har spurgt om lavet en lille beregning der viser
> hvad Jacob ville have kørt i forhold til en bil der kører 110 km/t og når at
> stoppe for børn der pludselig er på motorvejen!

På motorvejen..?!! Hvad laver de der..?

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : Jonas R.

Dato : 01-11-03 17:19

Jan W Nielsen wrote:

> På motorvejen..?!! Hvad laver de der..?

Ved jeg faktisk ikke må du høre Thomas H om, han påstod de bare lige
pludslig dukkede op!

> /Jan W Nielsen

Jonas

Fra : Holten

Dato : 01-11-03 19:23

<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse

> På motorvejen..?!! Hvad laver de der..?

Har du aldrig sagt til naboens børn ;"gå ud og leg på motorvejen" ?

MVH

Holten

Fra : TGD

Dato : 02-11-03 00:37

"Holten" <Virkerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Har du aldrig sagt til naboens børn ;"gå ud og leg på motorvejen" ?

He he men efter at lyden at dømme og boldbullerne i bilerne på gaden har de
ikke gidet race der ud endnu

Fra : Thomas H.

Dato : 02-11-03 10:15

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> stoppe for børn der pludselig er på motorvejen!

Okey, jeg takker

Mht. børn midt på en motorvej, så er det heller ikke noget jeg forstår, men
jeg hører tit folk sige, at der lige pludselig kan opstår en faresituation
på en tom motorvej, derfor er alt over 110 en livsfarlig hastighed!

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 02-11-03 16:23

> [...]
> jeg hører tit folk sige, at der lige pludselig kan opstår en faresituation
> på en tom motorvej, derfor er alt over 110 en livsfarlig hastighed!

Hvad hvis nu der opstod en vortex i rummet og et venligtsindet rumskib
ligepludselig materialiserede sig foran dig - du ville simpelthen ikke have
en chance! FARTPSYKOPAT!!!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-11-03 17:30

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev :

>Hvad hvis nu der opstod en vortex i rummet og et venligtsindet rumskib
>ligepludselig materialiserede sig foran dig - du ville simpelthen ikke have
>en chance! FARTPSYKOPAT!!!

Ja - hvad nu hvis ..... det er sgu' imponerende så mange forskellige
hvis'er der kan fantaseres om : Kø'er der gemmer sig bag buske langs
en landevej, og blot venter på at springe ud foran den første den
bedste bil - underlige ting, der pludselig tabes af den forankørende
lastbil på en iøvrigt tom motorvej.

Hvis alle blot brugte deres sunde fornuft, og indrettede sin kørsel
efer de forhold der nu engang er til stede, der hvor man kører - så
ville tingene nok gå alligevel

I dag er man psykopat/fartbølle/trafikal ignorant, hvis man kører over
50 inde i byen - i gamle dage måtte man køre 60 - weird!

Ved nærmerere eftertanke - alt dette er jo sagt/skrevet 1000 gange før
, mon ikke bare jeg skal fise over i stalden og lege videre med mine
gamle biler ?

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "