/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
René Duracell kan også !! :oD
Fra : Thomas H.


Dato : 01-11-03 14:09

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224959

Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan få sig selv til, flere gange om ugen,
at stå og prædike, tale ned til folk, kalde dem lystmordere, psykopater,
bøller, gale, indføre maskiner der automatisk generer folk osv. osv., når
man selv er nøjagtig lige sådan selv. Hvornår lærer de, at man ikke
nødvendigvis er rablende gal, fordi en nål på et speedometer ikke altid
holder sig på præcis det den skal?

Thomas H.




 
 
alexbo (01-11-2003)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 01-11-03 14:24


"Thomas H." skrev

> osv. osv., når man selv er nøjagtig lige sådan selv.

Ja, det er utroligt så hykleriske folk kan være, de bebrejder andre, det de
selv gør.

mvh
Alex Christensen



Thomas H. (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 01-11-03 14:40


"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bo0c6s$2102$1@news.cybercity.dk...
>
> "Thomas H." skrev
>
> > osv. osv., når man selv er nøjagtig lige sådan selv.
>
> Ja, det er utroligt så hykleriske folk kan være, de bebrejder andre, det
de
> selv gør.


Ja for det er jo lige netop det, vi andre hyler over, at det er pisse svært
at koncentrere sig over, om man lige kører 50,0 eller 59, og noget tyder
altså på at selveste René har helt samme problem! Han er fuldstændig lige så
utroværdig som Buksti

Thomas

P.S ny måleenhed indført: www.thhe.dk/Ford_Escort_interior.htm



Chr. L. (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Chr. L.


Dato : 01-11-03 14:29


"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> wrote in message
news:bo0c6s$2102$1@news.cybercity.dk...
>
> "Thomas H." skrev
>
> > osv. osv., når man selv er nøjagtig lige sådan selv.
>
> Ja, det er utroligt så hykleriske folk kan være, de bebrejder andre, det
de
> selv gør.
>
> mvh
> Alex Christensen
>
>
Der er jo også en forskel på om man syntes man har gjort noget forkert,
eller bare er ligeglad og fortsætter...det sidste er jo netop det som er det
værste...


Chr.'



LR (01-11-2003)
Kommentar
Fra : LR


Dato : 01-11-03 15:11

> Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan få sig selv til, flere gange om
ugen,
> at stå og prædike, tale ned til folk, kalde dem lystmordere, psykopater,
> bøller, gale, indføre maskiner der automatisk generer folk osv. osv., når
> man selv er nøjagtig lige sådan selv. Hvornår lærer de, at man ikke
> nødvendigvis er rablende gal, fordi en nål på et speedometer ikke altid
> holder sig på præcis det den skal?

Skyldes det ikke, at politikerne bare er ude efter et let job med god løn?
Hvis de sad der af interesse for deres sag ville de jo i sagens natur aldrig
køre for stærkt.

Mvh,

Lasse



Klaus Rejkjær (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Rejkjær


Dato : 01-11-03 15:29

>
> Skyldes det ikke, at politikerne bare er ude efter et let job med god løn?
> Hvis de sad der af interesse for deres sag ville de jo i sagens natur
aldrig
> køre for stærkt.
>
Bingo. Og det samme kan vel siges om langt størsteparten af forskellige
rådsmedlemmer og andre bedrevidende personer. Rene la Cour Sell er i denne
sammenhæng en af de mest højprofilerede, moraliserende og fordømmende
personer det såkaldte "Rådet for større færdselssikkerhed" har haft, og han
SKAL efterleve egne idealer. Der findes overhovedet ingen gangbar
undskyldning for en hastighedsbøde, og slet ikke en der er erhvervet i
bymæssig bebyggelse. Det er jo lige før hans forseelse - undskyld
forbrydelse - er større end Bukstis.

Lad os bare ønske Ekstra Baldet god vind med at grave flere af disse hyklere
frem.

MVH Klaus



Bernhard Ege (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Bernhard Ege


Dato : 01-11-03 15:39


"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3fa3c331$0$9734$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > Skyldes det ikke, at politikerne bare er ude efter et let job med
god løn?
> > Hvis de sad der af interesse for deres sag ville de jo i sagens
natur
> aldrig
> > køre for stærkt.
> >
> Bingo. Og det samme kan vel siges om langt størsteparten af
forskellige
> rådsmedlemmer og andre bedrevidende personer. Rene la Cour Sell er i
denne
> sammenhæng en af de mest højprofilerede, moraliserende og fordømmende
> personer det såkaldte "Rådet for større færdselssikkerhed" har haft,
og han
> SKAL efterleve egne idealer. Der findes overhovedet ingen gangbar
> undskyldning for en hastighedsbøde, og slet ikke en der er erhvervet i
> bymæssig bebyggelse. Det er jo lige før hans forseelse - undskyld
> forbrydelse - er større end Bukstis.

Det er ikke lige før... Rene's forbrydelse ER værre end Jacob's. Alle
ved det er farligst at køre for hurtigt i byerne netop pga af de mange
uforudsete ting der kan ske. Rene burde trække sig. Hvis han ikke formår
at køre efter reglerne, så er der ingen der kan (hvis man skulle tro
hans råben og skrigen). Hans opførsel er tydeligvist meget lidt angrende
og han vil sikkert gøre det igen uden at føle sig skyldig. Jacob vil nok
også gøre det igen, men han tager i det mindste konsekvenserne.

> Lad os bare ønske Ekstra Baldet god vind med at grave flere af disse
hyklere
> frem.

Enig. Det skal dog ikke bruges til at køre uforsvarligt, men blot for at
indikere at reglerne kun er til for at blive brudt.

mvh Bernhard


Klaus Rejkjær (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Rejkjær


Dato : 01-11-03 16:27

> Enig. Det skal dog ikke bruges til at køre uforsvarligt, men blot for at
> indikere at reglerne kun er til for at blive brudt.
>
Selvfølgelig ikke. Jeg opfordrer altid folk til at køre efter forholdende,
hvilket så ikke altid er efter færdselsloven. Hvis alle gjorde det samme, og
måske samtidig lærte at være lidt mere hensynsfulde, ville trafikken glide
meget lettere.

Jeg har i øvrigt lige haft fornøjelsen af at være på Korsika. Det var nok en
oplevelse der kunne have rystet et rådsmedlem eller to. Og alligevel gled
trafikken fordi de generelt er meget hjælpsomme overfor hinanden. Der gives
god plads til overhalinger, og man bliver tilmed lukket ind igen. En
markering med blinklyset giver stort set omgående plads til den manøvre man
vil foretage, og selv større trafikale bommerter bliver kun mødt med lidt
smil. Ingen fingre eller andre agressive tiltag. Det var faktisk en
fornøjelse at køre dernede, selv om det umiddelbart lignede totalt anarki.
Og så kører de altså en hel del hurtigere end vi gør heroppe

MVH Klaus



Bernhard Ege (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Bernhard Ege


Dato : 02-11-03 00:46


"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3fa3d0c4$0$9726$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Enig. Det skal dog ikke bruges til at køre uforsvarligt, men blot
for at
> > indikere at reglerne kun er til for at blive brudt.
> >
> Selvfølgelig ikke. Jeg opfordrer altid folk til at køre efter
forholdende,
> hvilket så ikke altid er efter færdselsloven. Hvis alle gjorde det
samme, og
> måske samtidig lærte at være lidt mere hensynsfulde, ville trafikken
glide
> meget lettere.
>
> Jeg har i øvrigt lige haft fornøjelsen af at være på Korsika. Det var
nok en
> oplevelse der kunne have rystet et rådsmedlem eller to. Og alligevel
gled
> trafikken fordi de generelt er meget hjælpsomme overfor hinanden. Der
gives
> god plads til overhalinger, og man bliver tilmed lukket ind igen. En
> markering med blinklyset giver stort set omgående plads til den
manøvre man
> vil foretage, og selv større trafikale bommerter bliver kun mødt med
lidt
> smil. Ingen fingre eller andre agressive tiltag. Det var faktisk en
> fornøjelse at køre dernede, selv om det umiddelbart lignede totalt
anarki.
> Og så kører de altså en hel del hurtigere end vi gør heroppe

Tjaa, når folk får lov til at tænke selv, så klarer det sig som regel
bedre end hvis de bare følger regler... Det gælder mange steder.
Trafikken i Cairo i Egypten ser også helt kaotisk ud, men fungerer
faktisk ret godt. Og det på trods af at lysreguleringer mere eller
mindre bare står til pynt.

mvh Bernhard


Thomas H. (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-11-03 10:31


"Bernhard Ege" <bernhardNOSPAM@ege.cc> skrev i en meddelelse
news:RBPob.1524$id1.206@news.get2net.dk...

> Det er ikke lige før... Rene's forbrydelse ER værre end Jacob's. Alle
> ved det er farligst at køre for hurtigt i byerne netop pga af de mange
> uforudsete ting der kan ske. Rene burde trække sig. Hvis han ikke formår
> at køre efter reglerne, så er der ingen der kan (hvis man skulle tro
> hans råben og skrigen).


Helt enig.
Jeg indrømmer, at jeg ikke kan overholde reglerne, og kører efter
forholdene, men de folk der så render rundt, og kalder andre for gale fordi
de ikke kan, har fandeme et troværdighedsproblem, hvis de bliver taget med
de 10-12 km/t som det meste af landet snart har fået bøde for! Utroligt hvis
pressen ikke gør mere ud af den sag med René, han skulle kyles ud med det
samme.



Kaj (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Kaj


Dato : 02-11-03 11:01

On Sun, 2 Nov 2003 10:30:55 +0100, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Jeg indrømmer, at jeg ikke kan overholde reglerne, og kører efter
>forholdene

Du er gal ! Tror du af og til ikke er klar over hvad forholdene
byder dig at køre.

Og iøvigt citeret på bagsiden af Poitikens 3. sektion idag...

"Blah, blah blah" Skrev fx en fartbilist ved navn Thomas H

(Thomas H svarer nok : "Hvad er det med dig ? Man skulle kraftedeme
tro at du hed Magrete Auken til mellemnavn. Fandeme. Jeg er verdens
bedste bilist, måske lige undtaget Tom K, men så kraftedeme den
næstbedste. Sgu. Alle der kører hvad de må er nogle hyklere."



Vh Kaj


Thomas H. (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-11-03 12:21


"Kaj" <kajjunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:vvk9qvsj1hg7uni8m29t1aibauv4gtvkg3@4ax.com...

> Du er gal !

Jeps, ligesom Jacob Buksti, Rene Duracell, Lars Vestman, og sikkert også
alle andre der bare følger trafikken ...


Tror du af og til ikke er klar over hvad forholdene
> byder dig at køre.

Ork jo, har aldrig lavet en bule i en bil, ej heller fået en fartbøde,
egentlig lidt komisk at de to største hyklere i landet har.



> Og iøvigt citeret på bagsiden af Poitikens 3. sektion idag...
>
> "Blah, blah blah" Skrev fx en fartbilist ved navn Thomas H
>
> (Thomas H svarer nok : "Hvad er det med dig ? Man skulle kraftedeme
> tro at du hed Magrete Auken til mellemnavn. Fandeme. Jeg er verdens
> bedste bilist, måske lige undtaget Tom K, men så kraftedeme den
> næstbedste. Sgu. Alle der kører hvad de må er nogle hyklere."

Hvad snakker du om?







Kaj (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Kaj


Dato : 02-11-03 14:40

On Sun, 2 Nov 2003 12:20:48 +0100, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:


>> Og iøvigt citeret på bagsiden af Poitikens 3. sektion idag...
>>
>> "Blah, blah blah" Skrev fx en fartbilist ved navn Thomas H
>>
>Hvad snakker du om?
>

Dit indlæg på Buksti's hjemmeside er citeret på bagsiden af Politikens
3. sektion.

Kaj

Thomas H. (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-11-03 18:08


"Kaj" <kajjunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:k72aqv0m8vepe2e3ljlk64d0qoh80amdkr@4ax.com...



> Dit indlæg på Buksti's hjemmeside er citeret på bagsiden af Politikens
> 3. sektion.

Ok, måske skulle jeg have koncentreret mig lidt om det indlæg, sådan som det
kommer i aviserne, det var bare noget lynhurtigt skrev på arbejdet, mens
chefen lige var væk



Kaj (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Kaj


Dato : 02-11-03 14:43

On Sun, 2 Nov 2003 12:20:48 +0100, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>
>"Kaj" <kajjunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:vvk9qvsj1hg7uni8m29t1aibauv4gtvkg3@4ax.com...
>
>
>
>> Og iøvigt citeret på bagsiden af Poitikens 3. sektion idag...
>>
>> "Blah, blah blah" Skrev fx en fartbilist ved navn Thomas H
>>
>> (Thomas H svarer nok : "Hvad er det med dig ? Man skulle kraftedeme
>> tro at du hed Magrete Auken til mellemnavn. Fandeme. Jeg er verdens
>> bedste bilist, måske lige undtaget Tom K, men så kraftedeme den
>> næstbedste. Sgu. Alle der kører hvad de må er nogle hyklere."
>
>Hvad snakker du om?
>

Hvis det er det sidste du spørger til, så har jeg lige sakset et svar
til alexbo fra en anden tråd ind:


Thomas H saiz:
>Hold kæft hvor er du dog dum at høre på !
>Du fatter ikke at folk er forarget?



Thomas H. (02-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-11-03 18:09


"Kaj" <kajjunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:2c2aqvki91gpu11qfqpllh0qundqd2fqkf@4ax.com...


> Hvis det er det sidste du spørger til, så har jeg lige sakset et svar
> til alexbo fra en anden tråd ind:
>
>
> Thomas H saiz:
> >Hold kæft hvor er du dog dum at høre på !
> >Du fatter ikke at folk er forarget?


Nå..



Ukendt (01-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-11-03 16:31



> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224959
>
> Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan få sig selv til, flere gange om
ugen,
> at stå og prædike, tale ned til folk, kalde dem lystmordere, psykopater,
> bøller, gale, indføre maskiner der automatisk generer folk osv. osv., når
> man selv er nøjagtig lige sådan selv. Hvornår lærer de, at man ikke
> nødvendigvis er rablende gal, fordi en nål på et speedometer ikke altid
> holder sig på præcis det den skal?

hehe, så mangler vi bare at se Magrete Aukens fartbøde(r).

"Lad den rene kaste den første sten"

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste