Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop 8
Fra : Kim Larsen

Dato : 01-11-03 16:21

Hej i gruppen

Den nye Photoshop som er kommet/er på trapperne, har den noget nyt at byde
på for os der "bare" sidder og retter lidt i billeder og laver grafik til
Internettet ?
Jeg bruger 7.0 i det daglige, og er i og for sig meget godt tilfreds, men er
det "nødvendigt" at opgradere ?

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 15:46

On Sat, 1 Nov 2003 16:20:32 +0100, "Kim Larsen"
<mythos_Target@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg bruger 7.0 i det daglige, og er i og for sig meget godt tilfreds, men er
> det "nødvendigt" at opgradere ?

SVJKS virker den ikke på win98 ........

--

find clausen
www.photopress.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-11-03 19:31

<find clausen> skrev i en meddelelse

> SVJKS virker den ikke på win98 ........
>
> --
>
> find clausen
> www.photopress.dk

Nu tænkte jeg mere på om det var nødvendigt at opgradere Photoshop, så meget
nyt er der vel heller i den, eller ?

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 20:49