Formular til gensidigt testamente
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 26-10-03 10:53

Hejsa

Jeg er på udkig efter en formular til gensidigt testamente mellem samboende
uden børn. Havde på et tidspunkt en liggende som word dokument, men den er
desværre gået tabt under et systemnedbrud.

Er der nogen der kan hjælpe?

Kenn H. Jensen
www.svrider.dk
www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Gandalf

Dato : 27-10-03 16:46

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg er på udkig efter en formular til gensidigt testamente mellem
samboende
> uden børn.
Lyder som denne:
http://www.retssal.dk/vis_side.php3?side=60

Erik

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 27-10-03 18:49

"Gandalf" skrev i meddelelsen

> Lyder som denne:
> http://www.retssal.dk/vis_side.php3?side=60

Det var ganske vist ikke helt denne jeg havde tænkt på. Den jeg havde kig på
var mere i stil med den på http://www.lawestate.dk/download_formularer.html
, dog en der passer til os uden børn.

Jeg har læst lidt tilbage i gruppen, og faldt over flg. indlæg.
news:biil2u$bm6$1@sunsite.dk , og på baggrund af svarene til dette indlæg,
tror jeg løsningen må være en tur på rådhuset, og så må vi vente med
kirkebrylluppet.

Hvis andre har formularen liggende er jeg dog stadig interesseret, da der er
andre jeg kender som gerne vil have den.

Kenn H. Jensen
www.svrider.dk
www.dfmc.dk/?id=271